{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

"Rulning" af skærme... {{forumTopicSubject}}

Hey...

Har set ovenstående i forskellig sammenhæng :o)
Betyder det ,at man kan få, æhh... rullet sine skærmkanter, så der er lidt mere plads til brede 'sko'?

Hvis ja, hvor kan man så få det gjort, og kræver det reperation af lakken?
Har været nødsaget til at hamre lidt i kanterne, bagpå Fiat'en, så der er plads til sommerfælgene... Skidtet skrabede sq på, når jeg drejede...

På forhånd tak...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Rulning" af skærme...
  • #1   26. jan 2004 Ja det er for at få plads til "for brede sko"
    Det er faktisk meget simpelt, og du ka sagtens gøre det selv. Du ska bruge et jernrør der er lidt stører end afstanden mellem dækket og skærmkanten og intet andet. Man løfter bilen i skærmkanten med håndkraft og stikker røret ind og holder det ca 45 grader nedaf, herefter får man en anden til at skubbe bilen frem og tilbage et par gange mens man selv sørger for at røret ikk bare ruller på samme sted - altså sådan at du får rullet hele kanten. Hvis det ikke er nok første gang gentages processen bare med et tykkere rør. Og jo chancen for at lakken revnet er bestemt til stede.


  • #2   27. jan 2004 Hmmm... Oki... Troe sq ikke liiige jeg har mod til det der...
    Lyder lidt risikabelt i mine ører... Troede der fandtes en eller anden maskine, specielt beregnet til det...

    Tak for svarene ihvertfald...
    *suk*


Kommentér på:
"Rulning" af skærme...

Annonce