{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  saxo kabine
  • #1   21. sep 2005 nææ men Jørgen fra Holbæk autosadelmager er nok en af DK's bedste til at lave sådan noget.

• #2   21. sep 2005 uha ja han er sikkert dyr..

• #3   21. sep 2005 Desværre... Men IM-Saddelmager kan betrække den gamle kabine for dig. www.imsaddelmager.dk

• #4   21. sep 2005 Ingen arme - ingen småkager.

Ingen penge - ingen ko i bilen.. Undtagen kæresten altså. smiley

• #5   21. sep 2005 hehe henrik... jeg vil gerne ha lavet et bogsæde som robins gamle saxo.. kender du nogen der kan det?

• #6   21. sep 2005 Morten - Jeg kender ikke nogen nej. Men jeg ved at vi bruger et firma ude i Viby når kunder vil have betrukket deres kabine om. De skulle være rigtige gode.

Kan selvfølgelig ikke huske hvad de hedder nu..

• #7   21. sep 2005 Men har du prøvet at have en læderkabine i en bil før?

• #8   21. sep 2005 nope... ikke i de andre saxoer jeg har ejet nej..
    Har store planer med bilen til vinter halvåret.. måske
    stiller jeg op til danmarks flotteste... ku være sjovt og se om folk ku lig den.. der skal enormt meget om på den i motorrum kabine og anlæget..

• #9   21. sep 2005 Okay, men jeg vil foreslå at du holder øje på Ebay og lignende. Du kan være heldig og finde noget. Ellers ville jeg få 2 racer sæder i, og så betrække bagsædet i samme farver som de 2 racersæder.

Jeg havde læder i min G2, og det er skam cool nok, men jeg er nu mere tilpas i alm. stof.

Husk nu at du aldrig får de penge, som du skyder i den, tilbage ved salg. Hojannes havde ret svært ved at sælge sin.

• #10   21. sep 2005 det klart... man kan aldrig få pengene helt tilbage på gejl..
    men kan godt få en god pris for min i øjeblikket..
    tak for tippet..

• #11   21. sep 2005 hvad synes du om saxoen efter jeg har fået den pyntet op.. ideen var at bygge en flot stilren saxo.. med detaljer man ikke havde set før.. Var det dig jeg snakkede med til træf i horsens??

• #12   21. sep 2005 Nej vi snakkede ikke sammen. Den er flot din Saxo. Kan godt lide den agressive stil. Jeg havde nok valgt at bruge sorte forlygter istedet, for at bryde alt det sølvfarvede. Min egen skal jeg til og lave stilen om på. Den skal være mere baneracer agtig, men der skal først lige ske lidt ting med motoren.

Solfilmen i din er virkelig cool. Fælgene er ikke lige min stil, men de står godt til den stil du har valgt. Scoop har aldrig været mig, men du har dog et af de pænere. Mk1 fronten på en Saxo er svær at få rigtig cool, men din er den mest vellykkede jeg har set.

Du kan adde mig på MSN hvis du vil. Kan os hjælpe med photoshop og sådan.

Kommentér på:
saxo kabine

Annonce