{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  loftbeklædning golf 3
  • #1   12. feb 2010 ophugger og google.dk

  • #2   12. feb 2010 har en grå til at ligge. er bare lidt defekt i den ene ende. kan nemt laves

  • #3   13. feb 2010 3 eller 5 dørs?

    Med eller uden soltag?


  • #4   13. feb 2010 Hvis du skal skifte stoffet istedet for hele beklædningen skal du gøre følgende:

    - Du skal finde en loftbeklædning i stof. Den i plastik/skum duer ikke, da spraylimen ikke kan binde på det. Dette har jeg fået fortalt af en sadelmager som havde prøvet alt fra at affedte til at bruge 2-komponent lim.
    - Så fjerner du forsigtigt den lille metalramme som loftlyset sidder i.
    - Der sprøjtes spralim over beklædningen i et jævnt fordelt lag. Sprøjt ikke for meget, da det vil kunne trænge igennem det nye stof og lave pletter.
    - Lad det tørre 10 min. Det er ved at være klar når man kan mærke at det rigtig klæber.
    - Det nye stof lægges på. Det er en god ide at bruge stof som kan strækkes. Det er en stor hjælp når det skal lægges pænt på beklædningen.
    - Sørg for at være omhyggelig omkring forenden hvor der er undersænkninger til solskærmene. Her har stoffet en tendens til at folde og linde fra.
    - Når stoffet sidder pænt kan man forsigtigt med et NYT hobbyknivblad skære huller til loftlampe, håndtag og solskærme. Husk at sætte metalrammen til loftlampe i igen.
    - Lad beklædningen tørre et par timer inden det sætte i bilen igen.

    Sådan er det ihvert fald blevet gjort på min golf.

    God arbejdslyst.


  • #5   13. feb 2010 Hvis du bare skal have hele blædningen ud, er det ret nemt:
    - Afmonter loftlys, håndtag og solskærme.
    - Afmonter derefter de øverste sidebeklædninger (de hvide/grå der sidder på dørstolperne. Start bagfra. De er både skruet og klikket i med clips.
    - Derefter skulle hele loftbeklæsningen gerne være løs og kan tages ud.


Kommentér på:
loftbeklædning golf 3

Annonce