{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Solfilm, faver {{forumTopicSubject}}

Hey smiley

Skal op til Amazing i Silkeborg på mandag, for at få tonet alle ruder i min G4 undtagen forruden.

Hvilken % lys gennemgang syndes i jeg skal vælge. Og skal jeg ikke bare tage den sorte farve. Nu hvor bilen er sort. Eller er der noget der kunne se rigtig godt ud til den smiley

God weekend herfra smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solfilm, faver
  • #1   26. feb 2010 Se min under profil:-) Det er vejen frem.

• #2   26. feb 2010 rudetoneing.dk

• #3   26. feb 2010 Rene D
    Det ser godt ud, hvor mange % er det på. i for og i bag smiley

• #4   26. feb 2010 På min altea (van) fik jeg sat 5% lysgennemgang bagi, sammen med den orginale toning fra fabrikke = meget sort bagi.. Så fik jeg sat 20% lysgennemgang foran, det synes jeg er det lyseste man skal sætte foran, hvis du har det meget mørk bagi..
    En bil som din ville jeg nok vælge at få en 20% hele vejen rundt.. Eller så få en 5% i bagruden, 20% i bagerste sideruder og så en 35% film i foreste sideruder.. Samt evt en meget lys sat i forruden.. Det giver lige det sidste..

• #5   26. feb 2010 Nu ligger min bil ikke lige herinde.. Men min ligner næsten denne 100% mit film er bare lidt mørker foran og så helt sort bagi.. Der kan man ikke se ind jo mindre der er lys inde i bilen..

http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=13929

• #6   26. feb 2010 Martin R

Det ser super fedt ud til Alteaen smiley

Så tror jeg jeg tager 20% i alle de bagerste og så 35% i de foreste smiley
    Tror det bliver for Brian agtigt, hvis ruderne bliver helt sorte.

Mange tak for rådene. :b

• #7   26. feb 2010 bliver man ik bare stoppet og bedt om at flå det ud når man sætter det i forruden..

• #8   26. feb 2010 Ville også selv vælge en lidt lyserer film i en bil magen til din..
    Du kan snart ikke finde noget mere sørgligt en folk der køre rundt i deres pug 406 sedan men kul sort film bagi og intet foran..
    Nicolaj jow der er jo altid en chance for at du bliver stoppet.. er blevet stoppet 1 gang på 5 år så synes jeg ikke er så slemt..

• #9   26. feb 2010 okay martin det lyder godt smiley
    Nej præsis det ser nemlig forfærdeligt ud hehe smiley og vil gerne holde stilen på min smiley Har nemlig lige sat en R-line tagspoile på, så det ville spille max med lidt film også smiley

Ang forrude.
    Jeg sætter det ikke i forruden. den chance tør jeg ikke tage. Men altså Nicolaj H det må jo heller ikke sidde i de forreste sideruder. Men nu har jeg kørt med xenon i 1 år og er ikke blevet stoppet. Har vel mødt en politi bil min. 10 gange. Og nogle af dem har jeg hilst på. Så det kommer nok helt an på hvilken bil det sidder på. og hvilket humør de er i den pågældende dag smiley For hvis man bygger en bil op på den måde som jeg har gjort. ser det nemlig ud som om, at det er std. fra fabrikken smiley

• #10   26. feb 2010 Per S
    ville du turde det smiley ?
    Er det ikke lige risikabelt nok,
    Ellers skulle man tage 35 % i alle. Så lægger panserne ikke så meget mærke til det. når det er ens smiley

Kommentér på:
Solfilm, faver

Annonce