{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevind til corsa b :)
  • #1   2. mar 2010 Hvad koster sådan en sag?

• #2   2. mar 2010 2200.- smiley på stylingportalen.dk

• #4   2. mar 2010 de kan fås næsten til det halve på e b a y i tyskland

har været på udkik efter en undervogn til min lillebrors corsa a.
    der koster en geviindundervogn 199euro og 15 euro i forsendelse
    så det bliver ca 1595 i alt. leveret til egen adresse

den er fra JOM, udmærket mærker

og der er gevind både for og bag

• #5   2. mar 2010 ja men er ikke lige den store bruger af e bay og synes den side er indviklet men ja nok bare mig ..

• Poul P
    Poul P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 42
    #6   2. mar 2010 Du kan da købe en væsentlig billige og i bedre kvalitet på nv-autodele.dk

StylingPortalen er det rene fup med deres oplysninger lavet af nogle smarte klovne
    og hvem tro i > se hvem der henvise til vel nok Danmarks største ……..

• #7   2. mar 2010 Poul: Stylingportalen er jo ikke en butik, men en side der henviser til de firmaer der anvender den.

• Poul P
    Poul P Tilmeldt:
    sep 2008

#8   2. mar 2010 Ja Ja Claus …. Men skulle det ikke være de bedste priser? den giver jo tydelig præg
    af hvem der står bag, den er mere vildledende en vejledende rendyrket smart FUP
    for egen vindings skyld

• #9   2. mar 2010 Den viser priser på de firmaer der er tilmeldt, og hvis CM er de eneste der har en af det fabrikat ja så er den automatisk det bedste tilbud smiley

• Poul P
    Poul P Tilmeldt:
    sep 2008

#10   2. mar 2010 Fint Claus her bekræfter du jo lige essensen det er da en indrømmelse der vil noget!
    Det er kun de bedste priser på dem der står bag Portalen det mangle du da lige i din
    Reklame
    Claus hvordan er det nu dele du ikke fornavn med ham der står bag CM-……
    Jeg mener ham der har flere shops bag sig som er kuldsejlet og efterladt sig
    betydelige tab for kunderne

• #11   2. mar 2010 Ved ikke lige hvad det er du ikke forstår Poul??? Hvis nu f.eks Astina, der også er tilmeldt SP, har det bedste tilbud så er det deres vare der står der smiley

Så vidt jeg ved er det Christian og Martin fra Schmiedmann der står bag CM, men ret mig hvis jeg tager fejl.

• #12   2. mar 2010 Hvis du nu kiggede mere på stylingportalen, ville du kunne se der er en del forhandlere tilmeldt, du vil tilmed kunne se hvem der står bag, men med de udtalelser su kommer med, tvivleer jeg på du magter at forstå hvad der står eller selve konceptet bag.

• Poul P
    Poul P Tilmeldt:
    sep 2008

#13   2. mar 2010 Claus man bemærker tydelig at du forsøger at bortforklare det lykkes dårligt du ved
    Jo udmærket hvem jeg hentyder til nemlig CM-Import Aps og da bestemt ikke
    Christian og Martin fra Schmiedmann.

Nej jeg hentyder til dig Claus og ham Claus

Konklusionen er hel klar og tydelig på StylingPortalen finder man langt fra de billigste priser
    Det kan jo tydelig bevises. Så hvis det ikke er at vildlede folk så ved jeg ikke hvad det er!

At jeg ikke forstå konceptet bag som du skriver det kan du bande på jeg gør det er kun en
    forsøg på at vildleder folk til at tro her er de bedste priser!

Som den fremstår i dag er det løgnagtig og rendyrket FUP i henhold til teksten på banner.

• #14   2. mar 2010 Bortforklare hvad????

Jeg vil gerne se nogle beviser for dine påstande om at jeg skulle have noget med det at gøre smiley

Kan se på CM at de holder til i Næstved, og da jeg bor lige nord for den tyske grænse så vil det være lidt af en køretur på arbejde smiley

Læg nogle beviser på bordet, eller lad være med at udtale dig om ting du ikke ved noget om smiley

• Poul P
    Poul P Tilmeldt:
    sep 2008

#15   2. mar 2010 Claus H.
    Uanset hvor du bor så ændre det jo ikke ved at denne reklame banners tekst giver en hel
    ukorrekt og fejlagtigt billede af de billigste priser og sig mig engang *Claus bortforklarer*
    vad økonomiske interesse har du deri ?

Nu overlader jeg indtil videre BRUGERNE på bg. Selv til at tage stilling men undersøg selv
    markedet godt før du bestille, lad dig ikke blive manipulerer med

• #16   2. mar 2010 Poul, nu lad dine postulater ligge, du kan jo alligevel ikke argumentere for dem, men hvis du føler dig mere "voksen" nu hvor du har gjort opmærksom på din egen person så fint med mig smiley

Jeg har ikke nogen interesse i portalen, men prøver bare at forklare dig princippet i sidens formål, som er at vise den billigste pris hos de tilmeldte forhandlere.

Ved ikke om du har brugt f.eks www.edbpriser.dk?? Man kan stadig finde billigere produkter end dem de viser der, men de viser stadig kun de billigste priser hos de anmeldte forhandlere.......... Hvor svært er det at forstå?????

• Poul P
    Poul P Tilmeldt:
    sep 2008

#17   2. mar 2010 Claus H

Fint så er vi jo rørende enige på disse portaler finde man ikke de billigste priser

Kommentér på:
Gevind til corsa b :)

Annonce