{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.270 visninger | Oprettet:

Eibach, søger blød gevind undervogn {{forumTopicSubject}}

Da jeg købte min TT, sad der en billig gevind undervogn i, det vil sige den er MONSTER hård!

Jeg søger derfor en gevind så den stadig kan sænkes helt i kælderen, men at den er god at køre med men den skal stadig kunne sænkes!

nogle der kender til Eibach gevind undervogne, det skulle vidst være den som er mest "blød" at køre med, men nogle der kender noget til dem, vil jeg meget gerne høre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eibach, søger blød gevind undervogn
  • #1   12. apr 2010 kender ikke lige til gewind fra dem,men kører selv med fjedre fra dem,og de er lige tilpas,

• #2   12. apr 2010 okay smiley Fjedre plejer også at være en smule blødere end gevind smiley

• #3   12. apr 2010 ja,det er rigtig,men den skal ikke være som en sten at køre i,vi vil ha noget komfort i undervognen,ikke de der billige nogle

• #4   12. apr 2010 Jeg havde en EIbach gevindundervogn på min golf, og den var satme hård desværre

• #5   12. apr 2010 j !

jeg søger nemlig også noget der er noget komfort i ! så kan sagtens forstå det.

Peter L,

Øv bøv, så må jeg se hvad der så er, er bare blevet bildt ind at eibach er den "blødeste"

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #6   12. apr 2010 gevindundervogn og blød hænger ingen steder sammen. den skal netop kunne tåle at blive smidt i kælderen og er derfor ret hård. hvis du vil have blød undervogn så nøjes med et sæt 35-40mm sænkningsfjedre

• #7   12. apr 2010 jeg må nok tilslutte mig steffen m,jo lavere jo hårde,og så ryger komforten,men er det ikke nok med fjedre,så får du en god undervogn der er sænket i hvertfald med Eibach

• #8   12. apr 2010 Min FK Silverline X er bestemt ikke sten hård, og har hårdhedsjustering så man har lidt at lege med.

Men gevindundervogn er hårdere end sænkningsfjedre, ingen tvivl om det.

• #9   12. apr 2010 Ahhh jo lavere, jo hårdere hænger ikke sammen når man først har monteret en gevindundervogn.

Når man har gevindundervogn, så bliver den jo blødre når du sænker den, fordi du løsner fjederen.

• #10   12. apr 2010 Enig med Steffen
    Du kan ikke få en bil der er lav OG blød. De to ting fjerne muligheden for hinanden eksistens. Du har jo netop begrænset vandringen på din undervogn når den bliver smidt i kælderen og derved kan undervognen ikke optage stød og ujævnheder i samme grad..
    Man kan tale om undervognens progressivitet, midstroke og følsomhed, som man skal betale dyrt for, før den bliver komfortabel, men den bliver aldrig blød smiley

Konklusion: Glem alt om komfort, hvis bilen skal på maven og holder på lavprofil. Det kan ikke lade sig gøre.

• #11   12. apr 2010 Jeg kører med en Eibach Pro Street S og den er kanon god. Som alle de andre skriver er alle gevind undervogne en smule hårde i det, men Eibachen er rigtig godt afstemt og når man kører med den, får man ikke den der fornemmelse af at få sin nyre rystet løs eller noget hver gang man kører over et lille hul i vejen.
    Den kan sagtens anbefales.. Klart den bedste undervogn jeg har prøvet at køre med.

• #12   17. jan 2014 Kan jeg ikke få nogle links ? smiley

Kommentér på:
Eibach, søger blød gevind undervogn

Annonce