{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.136 visninger | Oprettet:

Sænkning Golf IV {{forumTopicSubject}}

Hey BG-Folkens...

Jeg står til skal ha nye fjedre på min Golf IV 1,8, så vil samtide gerne have den sænket. De fleste jeg har snakket med har anbefalet mig og købe H&R Fjedre men er de 300-400 kr mere værd en f.eks apex fjedre fra Thansen? Eller har i andre forslag? Derefter synes jeg måske at de 35 mm måske lige er i underkanten? men har søgt lidt rundt herinde på forumet, og der kan jeg se nogen folk skriver jeg skal skifte en masse andre ting hvis jeg vil sænke den mere end de 40-40 er det rigtigt? og hvad siger "synsmanden" til det? På forhånd tak mvh Kenneth..ps gewind undervogne har ikke interesse smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sænkning Golf IV
  • #1   16. maj 2010 køb du dig nogle Eibach 40/40 fjedre,så er du godt kørende,glem alt det der billige l...

• #2   16. maj 2010 Eibach har jeg ikke hørt om før det mærke? Er det godt mærke? Jaa alså vil skam os heller betale noget extra og jeg så bagefter er tilfreds med reslutatet, skal ikke være 400 kr der skal gøre foreskellen der. Ved godt 5 mm er ingen ting men synes bare de 35 som H&R er lige i underkanten =)

• #3   16. maj 2010 Køb nogle sæknings fjedre ved vw de forhandler eibach og de er sku billige nok. 1600 ca for nogen der sænker 30-35mm

Der følger en tuv godkendelse med som du nok skal vise til synsmanden hvis han forlanger det.
    Hvis du sænker den meget så kan du risikere at din krænkningsstabilisator rammer på trækakslerne også skal du købe en anden. Jeg har købt en fra eibach ved bilexperten til 1900kr og det fungere sku bare. Ikke de der justerbare kødben og alt det andet lort.

Bare husk og oplys om det er turbo modellen eller ej

Drop de thansen fjedre og det andet billig lort.

• #4   16. maj 2010 Det er et af de bedste mærker du kan få,har selv sat dem på min bmw

• #5   16. maj 2010 Eibach laver fjedre til mange store bil mærker. Vw audi osv.

De fungere rigtig godt. Hvis du køber dem i 40 mm eller mere så blir den jernedød hård har jeg fået afvide. så mon ik du bare skulle købe dem 30-35 mm så slipper du os for alle de ekstra ting der skal skiftes.
    Vw og Eibach går inde for 30-35mm sænkning med deres fjedre så kan bærearme osv godt holde i lang tid iforhold til hvis du sænker den meget mere

• #6   16. maj 2010 går inde = står inde

• #7   16. maj 2010 Apex er sgu ganske fine. Har dem på min og har haft det i 2 år nu og det virker lige så godt som alt andet. De skriver den skulle sænke 45/45, men tror ikke det er meget over 35. Der e naturligvis TÜV med til Apex undervognen.

P.S jer der skriver Apex fjedre er noget lort. tjek lige op på det tak... utroligt med alle de udtalelser der kommer fra folk der ikke aner en skid om tingene.

http://www.apexsuspension.com/gb/

• #8   16. maj 2010 bare fordi du har gode erfaringer med dem så kan vi andre altså godt have andre erfaringer med dem.. En anden ting er os at vi hver især har hver sin smag og bud på hvordan de fungere med komfort osv.

• #9   16. maj 2010 Billig Golf 4 gti sælges ©

Enig med dig

virker lige så godt som alt andet,hahaha

• #10   16. maj 2010 Billig Golf 4 gti sælges © - Du skriver jo ordret at du ingen erfaring har, men kun har hørt fra andre. Hvordan kan man så udtale sig. Apex er et velrenomeret firma som laver kvalitets produkter, at thansen sælger dem gør dem vel ikke ringere. Det samme gælder pioneer, cerwin vega og så videre også videre.

Desuden er det jo netop erfaringer manden skriver efter så kan man jo kun udtale sig om noget man har erfaring med. Eller er jeg helt gal på den?

• #11   16. maj 2010 paaskebrød hvor er det lige jeg skriver det??? Jeg skriver jeg ikke har erfaring med de Eibach fjedre som vw sælger. jeg har erfaring med de skod fjedre du kører rundt med.

• #12   16. maj 2010 Prox -> Øv.. du skulle have skiftet din bagbrosbøsninger så havde det ikke sket. smiley

• #13   18. maj 2010 Hey folkens smiley tak for rådene, tror i at det her sæt ville gøre nogen problemer? http://www.carlab.dk/shop/saenkningsfjedre-vw-golf-142566p.html

• #14   18. maj 2010 Troede du skulle have Eibach,men prøv dem,ellers må du skifte dem hvis ikke du er tilfreds

• #15   18. maj 2010 J! Jaa vil jeg os lige så gerne have, jeg kan bare ikke rigtig finde en hjemme som er til finde rundt i smiley for den du viste mig kan jeg intet se om hvornår jeg kan modtage dem? Plus når jeg går ind på den prisliste som er derinde, kan jeg ikke se hvor meget de fjedre de nævner priser på sænker bilen :S

• #16   18. maj 2010 ring til ham rene,han kan give dig svar med det samme,mener det var 1316,-så vidt jeg kan huske

• #17   18. maj 2010 Jaa det er sku billigt nok, det går jeg sku imorgen og hvis ik så bestiler jeg det sæt hos carlab, for kan se som du os snakkede om at eibach os bliver brugt på en dele modeller orginalt

• #18   18. maj 2010 Hold dig fra Cobra... de synker heeeelt vildt!

• #19   18. maj 2010 Jeg mener det er Eibach der er på min de blev monteret da bilen var ny og de har nu kørt 320.000km og holdt i 11 år smiley

Jeg har prøvet cobra på en corolla jeg havde og efter 1 år knækkede bagfjedrene.
    Havde Apex på min tidlligere 323f Gt og de sank sammen og var sindsygt hårde samt igen bagfjedrene knækkede i den øverste ring efter 1½ år fik dem dog byttet på garanti smiley

• golf 2.0 l
    golf 2.0 l Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #20   17. dec 2011 hej

jeg har et sæt eibach sænkningsfjedre helt nye og aldrig monteret,
    som du evt kan købe for 1000 kr
    de sænker 30/30 og jeg har tuv papir så du ingen problemer får til syn.

johnny - 22 92 31 37

• #21   17. dec 2011 Jeg tror han har fået ordnet det her 1 år og 11 dage efter smiley

Kommentér på:
Sænkning Golf IV

Annonce