{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lave badboy "ORDENtLIGT"
  • #1   26. jun 2010 Køb den i metal og få svejst på hjelmen.

  • #2   26. jun 2010 det har jeg fået gjort 2 gange det holder ikke.. ska vide mere end det der..

  • #3   26. jun 2010 hvad sker der siden det ikke holder

  • #4   26. jun 2010 Hvis ikke det holder så er det fordi det ikke er svejst ordentligt. Find en smed der virkelig kan svejse, er den eneste vej frem smiley evt kontakt www.demon-ice.dk de kan lave det så det holder.

  • #5   26. jun 2010 jamen der sker det at malingen flækker og bobler lidt op der hvor svejsningerne er. og det er allerede efter 2 måneder denne gang.. den er næsten lige blevet total lakeret

  • #6   26. jun 2010 En ordenlig svejsning og så lidt spartel som muligt! Mit er ikke flækket efter 6 år!

  • #7   26. jun 2010 husk at få lagt tin i istedet for spartel,det holder

  • #8   26. jun 2010 det er fuldsvejst det her.. har det været hver gang.. men det ligner allerede pis


  • #9   26. jun 2010 bobler op. så er der rust. det er smeden der ikke har renset nok af inden han gik igang. amatør. jeg har fået lavet flere sæt badboy og de har sku aldrig været flækket eller noget som helst. få fat i en seriøs mand så sker den slags sku ikke.

  • #10   26. jun 2010 Bliver det også ordentligt slebet ned og behandlet, lyder som om det er der problemet er hvis malingen flækker og bobler op.

  • #11   26. jun 2010 det skal da bare laves 100% ..plejer at bruge noget tyk plade ca 1.5-2mm, .. og skære til, .. hvor efter det blir svejst indvendig og udvendig, samt tinnet. med rigtig tin det har ikke flækket på nogen af mine biler endnu., samme med fjerning af emblemer m.m svejst ud med en plade, eller tinnet med tin holder evigt hvis det laves rigtigt.

  • #12   26. jun 2010 men ja hvis det ruster, er det fordi det bare at punktet oven på noget der ikke er klargjort til det... , ellers er der mange der bare laver det forkert, og når så folk åbner hjelmen står de og vrikker i badboy.. og så har du spartel og lort der slår revner.

  • #13   26. jun 2010 finde noget plade i 1,5-2mm skær til, svejs i, sandblæs svejsningerne så det er rent, spartel med alu/tin spartel først, for og lukke evt. små huller.. spartel resten på alm. vis.. grund og seal bagsiden... få den malet også behandel med en go gang textyl på bagsiden.... har altid virket for mig... smiley

  • #14   26. jun 2010 evt en der ka lave det? så det holder.. skriv PB

  • #15   26. jun 2010 Grunden til den gør det er at det er lavet på en opel....... :O)


    Det tyder på at der er hul i svejsningerne, og der ved begynder det at flække/ruste. Hvis det var mig der skulle lave det ville jeg ligge tin i istedet for spartel, og så seale på bagsiden..


  • #16   26. jun 2010 det skal ajo spartles kan ikke undgåes og er det lavet pænt behøves du kun og fylde et tyndt lag spartel på men det det lyder som om der er gået galt måske er hjlemen nok ikek er blevet behandlet inde i vangen hvor du har plade samlingen og er dette til fældet jeg så vil det ruste da det er hel bart metal der sidder derinde efter maling og beskyttlse er blevet breændt ved efter der er blevet svejst så prvø og smid bilen ned ti bja/pladebixenrne han kan sq sit kram og det holder har set flere biler han har lavet og de har sq været i orden

  • #17   26. jun 2010 (Lukke evnt. huller ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    find nu en der kan fuldsvejse SÅ der ikker er huller så er det ikke nødvendigt med tin og andre ting
    http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=51553 det her er en af vores første støre ombygninger hvor der er lavet både badboy lister og håndtag og den fejler stadig ikke noget
    MEN vi har også selv lavet alt hvor vi har brugt de malere vi bruger
    og givet den komplet pava da den var færdig
    OG dette er en af grundene til at hvis folk selv vil male det vi laver
    og ikke vil gi undervognsbehandling + hulmrumsbehandling gir vi ingen garati
    da vi tit har set et par gange at noget af vores fine arbejde er blevet kørt med 3 til 4 mrd og så malet af en klaphat
    og kun 5 mrd senere er rustet på kanten af metal hvor vi slet ikke har svejset
    det er på grund af en dårlig maler der ikke har lavet hans arbejde godt nok
    http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=64537 her et andet eks. der også er 4 til 5 år gammel og ikke fejler noget på nær den er totalskadet
    men sideskørter og andre ting ku godt holde til at snore rundt flere gange på en mark


  • #18   26. jun 2010 og man kan da ikke lave finish på 1.5 til 2 mm plade men hvis man ikke vil ha dobbelt kant og så det ligner en orginal hjelm ja så kan man jo svejse "fladjern" i og slibe kanter som man vil
    det er også meget hurtigere
    MEN får man heller ikke det svejset ordentlig sammen med original hjelm kommer bobler igen og så er det lige meget om det er 5 mm jern man bruger
    og kan maler ikke lave kvalitet kommer de også til at ruste på kanten uden set hvor tykt et stykke plade man bruger


  • #19   26. jun 2010 http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=11005 prøv at lave denne finish i 2 mm plade !!!


  • #20   26. jun 2010 Uden det her skal lyde som kretik af din bil !!
    Så kik på den hjelm du har på billeder
    Der vil du se at de stykke der går lige over midt på din hjelm buer op ad Dette skyldes at den der har lavet det har taget et helt lige stykke og forsøgt at bue 2 veje og det vil så komme til at bue op på midten
    DET er derfor at vi banker ALLE vores badboys i hånden og laver en svag bue på dem og så kommer linje til at være lige
    som du kan se på denne bil eks.
    http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=56174
    Og dette er grunden til som jeg sagde til dig i tlf i går
    at vi ikke selv bruger badboys fra csr.
    badboys fra dem er fine MEN alle er lavet i en maskine og er alle helt lige
    alle de biler vi laver laver vi med små eller støre buer så de ligner en orginal hjelm og tit bliver synet med det
    ta nu de her to biler de er lige blevet stoppet af politi og de trode det var originale hjelme de have på
    http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=64548
    http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=56157


Kommentér på:
lave badboy "ORDENtLIGT"

Annonce