{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.844 visninger | Oprettet:

Aygo styling {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er lige blevet ejer af en toyota aygo 3 døre..
Faldt over denne video på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=ImQodvCDjCU
Synes bilen er alt for fed, og kunne godt tænke mig at vide, hvor man finder et par fælge magen til? Ang. de tonede lygter, er det lovligt og hvordan gøres det? Jeg kan ikke forestille mig, at man slipper igennem syn med disse lygter, men nu er der jo også 3 år til min skal synes.. Men kan politiet stoppe mig på vejen og opkræve bøder eller lign.?? Håber på svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aygo styling
  • #1   12. aug 2010 Lygterne er ikke lovlige nej smiley ..

    ang fælge, så er der ikke andet for end at kigge rundt på diverse hjemmesider med tilbehør til biler.. Du kan evt også være heldig at finde nogle herinde smiley


  • #2   12. aug 2010 Fælgene ligner noget dotz.

    Og nej det er ik lovligt i dk.


  • #3   12. aug 2010 Okay, tak for svaret.. fandt hurtigt ud af, at lygterne var ulovlige, da jeg kiggede forummet igennem for lignende spørgsmål. Er der nogle som ved, hvor man kan købe tonede baglygter til en Aygo, som er godkendt og går igennem syn.. Synes nemlig baglygterne ødelægger en ellers rigtig flot bil.

  • Mads  L
    Mads L Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 4 Følgere: 5 Svar: 5
    #4   12. aug 2010 du kan selv tone lygterne lidt uden at syns manden kan se det..! Toningsspray

  • #5   12. aug 2010 ligner ganske almindelige Dotz Brandshatch

  • #6   12. aug 2010 Det er lige præcis Dotz Brandshatch, tak smiley
    Mads L, hvis jeg selv toner lygterne med såkaldt toningsspray, så er det vel stadig ulovligt?


  • #7   12. aug 2010 ja det er stadig ulovligt.
    Ikke for at disse din smag, men prøv lige at se dig om på markedet.
    Der er da mange fælge der er meget mere interessante.


  • #8   12. aug 2010 Såsom hvilke?? Har også kigget på O.Z. Canova Black.Synes bare Dotz Brandhatch fælgene er fede uden det blir for brian.

  • #9   13. aug 2010 Ligner også mine Platin P29 ..

  • #10   17. aug 2010 Hej igen..
    Nu ved jeg det er ulovligt, men hvordan straffes det?? Bøde eller blot en advarsel? Som sagt er der 3 år til syn, så overvejer lidt at købe et par lygter mere og få dem tonede, så kan jeg altid lave et change. Der er RIGTIG mange ejere af Suzuki Swift som kører med mørk-tonede lygter?? Bryder de loven eller er disse baglygter godkendt.. lige for at opsummere; Hvad er konsekvensen af at køre med tonede lygter??


  • #11   17. aug 2010 Ingen grund til at købe andre lygter. Det der spray tonening kan vaskes af.

    Du får vel en bøde for det.

    Men det er dumt hvis du laver dem så mørke at man ikke kan se dit bremselys.

    Dem på swift'erne er nok nogen der er købt sådan.


  • #12   18. aug 2010 Det var da træls med de bøder :\
    Jeg gider ikke rigtig arbejde i det, må bare lære at leve med std. lygter, selvom de ikke ser for godt ud på de nye Aygo'er..Hvis jeg evt. hellere vil have de almindelige røde baglygter for 2005-modellen, kan de så findes billigt nogle steder, eller skal jeg op og give en 6-700 kroner?


Kommentér på:
Aygo styling

Annonce