{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VAG V-MAXX gevindundervogn
  • #1   17. aug 2010 Umiddelbart vil jeg mene intet. Tror stadig de fleste billige er pænt ens, det er nok H&R, KW osv. man skal op i, før der er en mærkbar forskel.
    Kørte selv med en TA-Technix på Polo'en og den var sgu ganske fin til prisen.

• #2   17. aug 2010 den der findes skam også til det halve smiley

• #3   17. aug 2010 Lytter lige med. Nogle som har prøvet en V-maxx undervogn.. Overvejer den nemlig til min skoda

• #4   17. aug 2010 ja, har haft 3 stk af dem smiley (på 3 biler)

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #5   17. aug 2010 Vil aldrig ha noget g.maxx eller v-maxx og alt det billige stads på en af mine biler igen ... Har aldrig oplevet noget så skidt og vil til hver en tid heller ofre lidt ekstra og få noget der holder og ikk irre til og sidder fast .

Man får tit hvad man betaler for husk det .

Dette er kun min egen persnlige mening . Der oss andre der mener de er "gode nok"

• #6   17. aug 2010 der må være nogen der kan li den
    Da det nok er det mærke vi sælger flest af

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #7   17. aug 2010 - Bjarne - Det må der jo ja . men tænker tit om det er prisen eller selve undervognen de kan lide .

• #8   17. aug 2010 Bjarne hvad ville du selv vælge?

• #9   17. aug 2010 ja som bjarne siger, så går der utrolig mange af dem,
    har aldrig haft problemer med dem jeg har haft, eller dem jeg har solgt, som efterhånden er en hel del, og flere af dem er over 3 år gamle,

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 71
    #10   18. aug 2010 Astina, samt dem der sælger V-Maxx må da være dygtig hvis de kan sælge denne undervogn
    til denne pris!

Det er rigtig at det er et udmærket Hollansk firma som importerer dem men man bør vel også
    oplyser at alle V-maxx produkter bliver 100% fremstillet i Kina, ok derfor kan de jo være gode
    nok. Ja prisen kan man med rette undre sig lidt over ?

• #11   18. aug 2010 Jeg ville nok ta en v-maxx hvis det var det jeg havde råd til
    Men havde jeg noget mere ville jeg ta en Lowtec,Vogtland eller en Eibach
    da de er lige så gode som der koster kassen som KW og H&R
    sku jeg vælge et billigt produkt ville jeg nok ta AP
    men der kommer nok mange svar da man jo nok bedst kan anbefale noge man selv sælger vi har valgt at få Vogtland og Eibach med i program da vi mener de er på lige med kw og hr men til bedere pris
    og har valgt at få Ap lagt in da vi mener den macher de billige der er på market

• #12   18. aug 2010 bjarne, vil give dig ret,
    men nu ligger v-maxx gevindundervogen også i den billige prisklasse sammen med ap, osv, dog bedre ,
    at div firma'er, så sælger dem til den pris de gør, er så en anden sag.. smiley

• #13   18. aug 2010 Bjarne: Hvad tager du for en eibach undervogn til min skoda fabia ll monteret og sporet?

Kommentér på:
VAG V-MAXX gevindundervogn

Annonce