{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.331 visninger | Oprettet:

Montere gevindundervogn - Golf 4?? {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Jeg har sådan en golf 4 TDi, og har netop bestilt en gevindundervogn hjem fra eBay - som er kommet hjem.
Derudover har jeg også lige købt BBS Lemans fælge, som der skal på.

Da jeg ikke rigtig selv kan montere den gevindundervogn, vil jeg høre om der er nogen der kan hjælpe mig med det?

Det kunne være smart, hvis nogen evt. havde adgang til en lift.
Jeg selv har adgang til en grav, hvis det er?

Jeg bor i Midtjylland området, nærmere betegnet Vildbjerg - 17 km fra Herning.
Hvis I kan hjælpe mig, så send evt. en sms på 29701709.

Med venlig hilsen Lenette.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montere gevindundervogn - Golf 4??
  • #1   10. sep 2010 Jylland er desværre for langt væk!!

Ps du ved godt du fjerner env form for komfort med en gewind?? Men fedt ser det ud smiley

• #2   10. sep 2010 Ridin.. hehe det kan vi nu diskutere fra nu af og til juleaften, er synsmand og kører i en del med godkendt gewind undervogn hverdag, og er ikke støt på en enste der er komfortabel endnu, og da slet ikke sat sammen med et par 18" ruller feks..

• #3   10. sep 2010 Lige meget nu skal vi ikke ødelægge pigens tråd.. Men fedt ser det ud koimfort eller ej!

• #4   10. sep 2010 du skal have nogle justerbare stabilisator arme,hvis den skal sænkes en del

• #5   11. sep 2010 hvor mange indlæg om dette du har jo fået svar i alle andre indlæg du har lavet

enten må du jo betale for det ellers gøre det selv og flere har givet dig guides både her og i div blade du kan bruge

• #6   11. sep 2010 Så svært er det sgu heller ikke af montere en gevind undervogn. Og som Bjarne siger, så er der endda linket til flere guides, + du har allerede et indlæg oppe med det.

• #7   11. sep 2010 Ahh et klassisk eksempel på piger der tror (og ved) at de selvf. kan få hjælp gratis da der jo findes mænd derude som har så lidt kontakt til det modsatte køn, at de gerne gør en masse pis bare for at komme dem lidt nærmere... Det skal nok lykkes pigebarnet at finde en desperat og lidt for flink mand, som gerne skifter samtige dele på hendes bil, bare for et glimt af babserne... smiley

Indlægget skal tages med et gran salt.

Kommentér på:
Montere gevindundervogn - Golf 4??

Annonce