{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fældning af træ 1.200 kr.
  • Udskiftning af ventil i toiletcisterne 600 kr.
  • Ordne gulvplaceret Ifö- toilet, der løber 900 kr.
  • Dryp fra vand rør i badeværelse 1.200 kr.
  • HHjælp til at samle et PAX/forsand garderobeskab 200x60x236 1.700 kr.
  • Relæet i eltavlen slår fra når Vaskemaskike starter 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem kan montere lambo døre ?
  • #1   23. sep 2010 http://www.bilgalleri.dk/alb_alle.aspx?page=1&search=lambo&userid=60326 her er billeder og guider så er det jo bare at finde en der så gider at gøre det for mindre end 10000
    Det ser jo også så let ud på billeder smiley

• --- M
    --- M Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 100
    #2   23. sep 2010 det er også ret simpelt. mig og en kammerat lavede en med universalt beslag på 4 timer,

• #3   23. sep 2010 man skal bare passe på, der er mange dårlige lambo beslag i handelen, har set flere hvor de ikke har den ønskede effekt efter blot 4-5 måneder :s men er dine beslag i orden, og det bliver lavet godt. så er det fedt nok =D

• #4   24. sep 2010 på 4 timer ok det var hurtigt det er 2 timer pr side
    det vil sige 2 timer til at
    afmontere en dør
    skærm + kofanger
    inderskærm
    tilpasse beslag
    svejse beslag færdig
    udskære i skærm
    Lukke hul fra dørstop i stolpe der skal jo svejses
    lukke hul fra dørstop i dør her skal også svejses
    forlænge ledninger ca 10 til 20 pr side
    lodde 20 til 40 samlingere pr side
    montere dør + skærm + kofanger + inderskærme
    adskilde bil til malere køre til maler
    hente fra maler og samle bil igen
    justering af alt + afprøvning og rengøring af bil

HVIS i kan lave alt dette på KUN 4 timer og de sider godt på bil
    kan du lige smie et nr så ringer jeg lige næste gang vi har en bil der skal ha lambo døre på
    vi er nok dem i Dk der har monteret flest lambo døre og det kan bare ikke laves ordentlig på kun 4 timer !!!!!

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #5   24. sep 2010 VIl give Bjarne ret!

Det virker meget vildt og så siger du universal beslag?

Selv med LSD-DOORS modelbestemte beslag er det altså en imponerende tid!

Christoffer: Jeg vil virkelig anbefale dig at få fat i LSD-DOORS beslag. Om de så er dyre i forhold til, så bliver du glad for det senere hen! smiley

• --- M
    --- M Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 100
    #6   24. sep 2010 hallo tror du ik lambo døre også kan monteres af andre end dig men det tog 4 timer at tilpasse og montere og så var den skid slået. og det var første gang vi gjorde det.

og siden du skaber dig vil jeg så spørge :HAR DU PROBLEMER MED DET BJARNE?????

og du repræsentere et firma , vor herre bevarres du virker altså ikke som den hurtigeste knallert på havnen.

• #7   24. sep 2010 ja undskyld mig men god fornøjelse så hyg i jeg med det

• #8   24. sep 2010 Haha... Is på kammerat smiley

• #9   24. sep 2010 nu vil jeg så lige sige at Fx LSD døre på en Toyota Celica T20 tager det meste af en dag Pga, chassis opbygningen. så Bjarne er ikke helt ved siden af med nogen biler =)

• #10   25. sep 2010 nu kan jeg se der er sideskørter på bil og der er jo sikkert limet på
    så de skal afmonteres og er de limet og lakeret oven på vil maling flække i samling
    det betyder at SKAL de laves ordentlig skal det så males igen
    og af og på montering af et sæt sideskørter tar vel en god times tid
    + 2 tuper lim så der gik lige 500 i lim + 600 til arbejde
    men helt ok at folk kan lave ting Både billigere og hurtigere end det vi kan

MEN kik nu nogle af de guider vi har og se start billeder
    IKKE alle der er sluppet helt godt fra at få lavet billig og hurtig styling smiley billeder taler for sig selv
    har faktisk lidt billeder af en montering af lambodøre der nok vil Chokere en del
    smider dem lige om i løbet af dagen
    God Weekend

• #11   25. sep 2010 har set Lamborghini gør en del i det ?

• #12   25. sep 2010 Og ja enhver idiot kan sku da monteret et beslag på 2 timer

men hvordan ER resultatet så bag efter, nogen er tilfredse og så er der os der griner og tænker ....

• #14   26. sep 2010 - Bjarne. Det er jo præcis derfor jeg søger herinde.
    Er slet ikke i tvivl om at pladebixen laver et flot stykke arbejde, men som sagt er prisen også derefter så firmaet kan løbe rundt smiley

Jeg KAN desværre ikke selv, ville meget gerne kan KAN ikke uden at lave en gang lort i det.

Beslagene er helt fine og i god kvalitet, så hvis nogen er friske på at give mig en hånd med det eller klare det selv mod betaling må i gerne give mig besked.

Alt efterarb m. maler osv. klarer jeg self selv.

• Smeden^
    Smeden^ Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #15   5. jan 2011 det er godt nok lidt gammelt men er nød til at få det ud..
    ---M du er godt nok fuld af løgn!!!! Du har ikke monteret en skid på hverken 4 timer eller på 4 måneder.
    Hvis du havde nogen som helst ide' om hvordan man laver sådan noget ville du vide at det er umuligt at lave det på den tid om så det hele passer a Helvedes til....
    Der er ikke nogen der gider høre på sådan en keyboard supermand....

• #16   22. maj 2011 --- M: Syntes ikke det er underligt du ikke har nogle venner herinde. Tror din kammerat har slettet dig. smiley Hvis du kan klare det på 4 timer. Tager jeg sku hatten af for det. Men vil gerne se det.

Kommentér på:
Hvem kan montere lambo døre ?

Annonce