{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.932 visninger | Oprettet:

Hvor skal man rude-tonings film? {{forumTopicSubject}}

Hey.

Ja jeg har ikke meget forstand på sådan noget film til rude-toning, så ville lige høre om der var nogle med noget ærfaring inden for emnet..

Jeg skal bruge noget film til en rimelig penge.. Skal bruge film til de 2 bagerste ruder og til bagruden.. Det skal være noget der ligner 20% lysgennemgang.. Og som sagt, ikke for dyrt..

vh Daniwan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor skal man rude-tonings film?
  • #1   29. sep 2010 Hov fik skrevet mit emne forkert.. Der skulle stå

    Hvor køber man rude-tonings film?


  • #2   29. sep 2010 vil du os selv sætte det i ???

    kan købes i thansen. biltema. bilxperten og mange andre steder


  • #3   29. sep 2010 nogle autolakere kan få det hjem til rimelige penge.. har en kammerat der der har prøvet det...

  • #4   29. sep 2010 Martin: En kammerat og jeg gør det, ja smiley

    Lars: Kunne godt være man skulle have fat i dem så.. Ved du om det er noget de gør i ?

    Jeg har lagt mærke til at nogle steder koster filmen 150,- for 1mx1m og andre steder koster de 800,-... Giver jo ikke umiddelbart mening.. Hvad er forskellen ?


  • #5   29. sep 2010 her hvor jeg kommer fra har vi en autolakere der har gjord i det, men gør det ikke længere da der er kommet nye ejere. men ja tror da helt sikker også de kan sætte det i for dig til en fornuftig pris..

  • #6   29. sep 2010 Der er utrolig stor forskel i kvaliteten på rudetonings film, det billige skidt man køber hos fx. Bilxperten, Biltema m.f. er noget tyndt tyndt film som falmer og får et lilla skær med tiden.

    Det lidt dyrere folie som man fx. køber hos en prof. rudetoner er af en tykkere kvalitet, beskytter bedre mod uv-stråler og er meget mere modstandsdygtig mod ridser m.m. (ridsefri folie findes bare ikke).
    Hvis du spørger det rigtige sted, så kan du godt købe solfilm af god kvalitet hos en pro, men mål dine ruder op hjemmefra og husk at købe rigeligt, for tro mig, du VIL begå fejl hvis det er første gang du skal montere solfilm.

    Skriv fx. ordet: "solfilmhalvpris" i google, han sælger film af mærket Solar Gard, det er sgu god kvalitet.

    Held og lykke!


  • #7   29. sep 2010 kommer an på hvad der står
    mange skriver pr meter og det er ikke 1x1 meter
    det er 1 meter af den brede rulle har
    51 cm ,61 cm,102 cm,120 cm osv
    da det er de mest std mål solfilm er i smiley


  • Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   29. sep 2010 Hej

    Jeg har brugt dem her: http://www.rudetoning.dk/
    Kvaliteten er i top. For tre ruder skal du regne med ca 1500 kr.
    Men det virklig godt ud, det arbjede de laver.
    Du bruger hurtigt 800 kr på at selv købe film, og så laver deu noget som bobler bagefter.
    Så med mindre du kender en der er god til at sætte det på, så få nogle professionelle til at gøre det.
    Vh Thomas


  • #9   29. sep 2010 hvor er du fra har næsten en hel rulle 3m film til at stå der kan du godt købe et par meter af prisen finder vi udaf
    mvh
    michael


  • #10   29. sep 2010 Michael L

    Han er 20 år og fra Fyn, det står i hans profil ;o)


    Thomas M

    Det firma du linker til er skam ok, men hvis Daniel ikke har lidt rygrad, så slipper han ikke ud af den biks igen uden at have betalt mere end 1500 kr. for 3 ruder, for de er ikke bare gode til at sætte solfilm i ruder, de er skam også rigtig gode sælgere ;o)
    I telefonen når man bestiller tid, så koster 3 ruder 1500 kr, det er rigtigt, men når man står i biksen, så starter deres salgstale....og den er GOD!!!

    De taler og råder faktisk KUN om den dyre film når man kommer derud (metaliseret), og den koster så 400 kr extra, og den vælger man så fordi de siger den alm. ikke er ridsefri (INTET FOLIEFRODUKT ER RIDSEFRIT, HELLER IKKE METALISERET), iøvrigt bliver den billige film falmet over i en lilla farve med tiden (se det er rigtigt), og hvis man skal have solfilmen helt op til kanten af ruden så man ikke kan se der er solfilm på (coating), så koster det også et par hundrede ved siden af, mener det er for 2 ruder, så alt i alt, så kommer du MED GARANTI ud af biksen MINDST 2100 kr. fattigere for 3 ruder med solfilm....men ok, de gør det også godt, og de er faktisk så sikre på deres arbejde, at de giver 10 års garanti på arbejdet og op til livstidsgaranti på solfilmen, MEN det kræver at du husker at BEDE om en kvittering, for dem får man desværre ikke automatisk......og husk den skal være med dato ;o)


Kommentér på:
Hvor skal man rude-tonings film?

Annonce