{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.434 visninger | Oprettet:

SYG PRISFORSKEL {{forumTopicSubject}}

PRØV LIGE AT SE PRISFORSKELLEN PÅ DEN SAMME LYGTE !!!!!

det kan vist betale sig lige at sidde og lede lidt efter det billigste sted og ikke bare tage det første og det bedste

http://www.ctstyling.dk/amaster/shop/showpic.php?url=http://www.ctstyling.dk//amaster/pages/images/swv01agxb-large.jpg&name=Dayline%20Forlygter&companyNumber=24484894&lg=

http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=48_166_828&products_id=102864

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SYG PRISFORSKEL
  • #1   1. okt 2010 flot 1 link virker ikk.. men der koster den 1899 og ved astina 2695

• #2   1. okt 2010 en af grundene at man ikke handler ved astina alt for dyrt samt dårlig kunde pleje

• #5   1. okt 2010 Captain Slow 8700 *
    Han klager da overhovedet heller ikke?
    Han syntes bare det er underligt at prisforskellen, kan være så stor på samme produkt! Og jeg kan da kun være enig.. smiley

• #6   1. okt 2010 Man køber da der man har bedst tillid til og jeg køber sku ikke alt der det er billigst smiley
    og handler en del med rene frem og tilbage og ved der er en god service bag og har aldrig haft problemer
    mange tror bare alt alt der er billigt er godt
    folk lære det nok en dag smiley

• #7   1. okt 2010 eksempel har vi lige skiftet lev på et produkt da vi ku få det hurtigere og folk gad at svare når man skrev til firmaet
    vi ku ha sparet 5 % på hele køb vi lage der på et år og det er flere 1000 kr vi snakker om
    men valgte ny lev da ting nu kommer inden for en uge i stedet for 14 dage
    samt får svar samme dag vi skriver eller ringer
    og så er de extra penge givet godt ud så vi kan gi en beder service til vores kunder smiley

• #9   1. okt 2010 stor forskel på hvornår folk kan levere !!!!

• #10   1. okt 2010 Og 1513,00 kr. incl. forsendelse på ebay.de

Jeg ved godt hvor jeg ville handle smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #11   1. okt 2010 Er fuldstædnig enig med Bjarne (igen igen - vi skulle tage at blive venner :P)

Jeg handler med stor glæde hos Astina og giver gerne de penge ekstra for den service Rene leverer! smiley

Den mand er en fornøjelse HVER gang!

• #12   1. okt 2010 hoho, kæft i slikker ass på astina...

hvis det er den samme lygte for 800kr mindre, eller ca. 30% om man vil skal man da være godt og grundig træt af sine penge ved at handle ved det dyreste sted.

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#13   1. okt 2010 Altså jeg skal ærligt indrømme at de chrome luftdysser jeg har...

De koster 150kr. rundt om på nettet, men jeg valgte alligevel at give 400 for dem ved Astina - for det vil jeg med glæde fordi jeg netop er så tilfreds med Astina. Men ja det er et valg folk tager - Jeg tager mit ved Astina smiley

• #14   1. okt 2010 God reklame der bjarne....

• #15   1. okt 2010 for mig selv eller rene ? Helle golf ?
    jeg har ikke linket et eneste sted på bg til min egen shop smiley
    det skal folk nok selv gøre
    men er god ven af rene og vi handlere sammen tit og derfor støtter jeg self. ham som mange andre jeg handler med
    gir da også et link til sgkt selv om vi laver det samme
    MEN du ser ikke tit ret mange andre der selv har et firma linke til en der har det samme

• #16   1. okt 2010 ebay er pisse billig
    MEN PISSE træls når ting går i stykker og man skal gi en reklamation på et produkt har prøvet og det stinker !!!!!!
    Så husk det Alle i der ELSKER ebay
    man kan ikke både få service i DK og spare dandsk moms ved at købe på ebay
    Men igen man køber der man har mest tillid til tror jeg
    MEN køber man en lygte som denne til ca 137 euro i inkøb og sælger den i dk med dansk moms og fragt til 1899 er man sku da dum eller så vil man bare ikke ha en forretning der kan køre rundt smiley
    det er min ca 1300 den koster + fragt på ca 100
    og vejledene udsalgs pris er så vidt jeg ved i dk 2195
    At der så er et par firmaer i dk der dumper priser på alt er jo kun en ting og sige til ..........
    Ku jo også være rene lige havde en fejl på denne lygte ?

• #17   1. okt 2010 har selv modsat oplevelse af de 2 firma´er.... astina svarer aldrig på noget når man f.eks skriver mails og har haft problemer med at komme igennem til dem op til flere gange når jeg har ringet... ct-styling derimod svarer altid tilbage samme dag eller dagen efter og varene man bestiller kommer super hurtigt og så har de altid været nogle af de billigste...

• #18   1. okt 2010 80% af det styling der sælges i webshops har kun en fortjenste på ca 30 %
    og det kan bare ikke dække alle ting
    Mange andre brancher der køre har 150 til 250 % og div firmaer ødelækker det kun for hinnanden ved at dumpe priser hele tiden
    man kan ikke astatte mange lygter for 30% af lygtes pris smiley
    men det er sådan og bliver nok også ved sådan og dem der gider hoppe på den vogn gør det bare
    Man må jo håbe at det firma er der den dag ting går i stykker hvis man har købt billigt smiley

• #19   1. okt 2010 ct kan sku ikke levere Dectane lygter hurtigere en andre firmaer i dk med mindre de har lortet på lager og det har de ikke til den pris

• #20   1. okt 2010 Alle vil sku da tjene penge... sådan er det...

altså du kan købe en pc ved pcdiscount til 1000 kr og i en rigtig gammeldags pc shop i byen til 3000 kr maskinen er den samme, .. men ham der køber den til 3k, er ligeglad med han kan få en til 1000 kr fordi han er vant til at handle ved den gode gamle shop, og kender sælgere, servicen, osv..

• #21   1. okt 2010 Helle Golf Cabriolet Larsen . Alisas CT Styling
    fint med en skjult profil til lige at gi lidt reklame ikke smiley

• #22   1. okt 2010 Noget af en spændende tråd i holder jer herinde :o)

Jeg vil gerne sige at nu er det sådan vi har over 20.000 produkter online/aktive, og MANGE flere som endnu ikke er oprettet, der vil altid ske prisændringer og opdtareringer, og nogle gange vil vi ikke få dem lavet, derudover kan der være en masse andre grunde til at ting er dyrere, vi kan købe dem for dyrt ind ved en dyrerer leverandør, vi kan kræve en bedre garanti fra leverandøren osv.

Jeg er glad for at se de positive kommentarer trods prisforskellen, for jeg er da helt enig i priskellen var for stor, forstår bare ikke hvorfor folk ikke kontakter OS istedet for at skrive det herinde, hvis du skal bruge lygterne og mener vi er for dyre, så kontakt os? Så kigger vi på hvorfor produktet er dyrere...

Mvh René // astina.dk

• #23   1. okt 2010 Forstår ikke alle de negative kommentarer om mit firma, det er fedt i kan skrive vi har dårlig service, hvordan kan det være vi ligger top rangeret på trustpilot hvis vi virkelig har så dårlig service?

Vi svarer stort set alle mails indenfor få timer... selvfølgelig kan der være undtagelser men det er vist ekstremt begrænset, lad være med at kaste med uberritiget mudder please, det er ekstremt tarveligt bare at male fanden på væggen uden grund! :o/

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#24   1. okt 2010 Fuldstændig i ryggen på René! smiley

Jeg kan KUN nikke til det han siger da jeg kun erfaret det således med ham!

En høj hellig søndag skriver jeg for at hører ad noget og regner (som mange andre steder) med svar engang mandag, måske tirsdag hvis der er travlt - men nej nej... Der går 1 time til 1½ og så har René smidt en meget besvarende mail med link, information og gerne mere! smiley

• #25   1. okt 2010 - Bjarne -

Grunden til ebay forslaget var nu lige så meget at man her i det nordligste næsten under alle omstændigheder skal have tingene tilsendt.
    Eller køre turen to gange fordi intet er på lager!
    Og leveringstiden er mindst lige så hurtig fra ebay-handler.

• #26   1. okt 2010 Holgato>> Tak, det er jo netop der man kan gøre en forskel og vi prøver :o)

Onkel Per>> Jeg syntes faktisk ikke helt Ebay kommentaren er dum, for går man KUN efter prisen, så er der slet ingen grund til at lave dette indlæg, køb det dog på Ebay...

Derudover er jeg ikke helt enig Onkel Per, 85% af alle vores ordrer bliver leveret indenfor 3 hverdage hos vores kunder, desværre tillader et land som danmark bare ikke en kæmpe import som vi se i Tyskland, Holland osv.

• #27   1. okt 2010 Jeg er da faktisk glad for at hører at der er så kort leveringstid. smiley Og jeg syntes også at det er bedst at handle lokalt.

Men når jeg før i tiden har forsøgt at handle så lokalt som muligt, så har leveringstiden desværre ofte været alt for lang. smiley
    Hvor imod der i de handler jeg har foretaget på ebay.de har været leveringstid på 3-5 dage.

• #29   1. okt 2010 Godt svaret Captain og jeg kunne ikke være mere enig ;o)

Kommentér på:
SYG PRISFORSKEL

Annonce