{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Hul til forstærker i gulvplade {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg vil meget gerne have min forstærker ned i en kasse der hvor reservehjulet ligger normalt, men skal så have lavet et hul i gulvpladen og have lagt noget plexiglas ned i det hul.

Men har i nogen tanker til hvordan det bør gøres?

Min forstærker har målene 30x50cm
Jeg havde tænkt på at lave et hul der er en smule større omkring 50x80cm, lave en lille alu kasse hvor jeg så vil smide smadret glas (Bilrude el. lign.) ned i og montere nogle blandet farve dioder i kassen til at lyse glasset op.
Men i selve hullet skal der så lukkes til med noget plexiglas? og dertil havde jeg tænkt at lave 2 plader en med samme mål som hullet, og så en der var endnu større, så jeg tager den lille og smider i hullet, og den der er større under den monteret med skruer op i gulvplade fra undersiden, så man ikke kan se skruerne og same har mulighed for at se hele vejen igennem.

Kom med en bud eller måske om mit eget er godt nok.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hul til forstærker i gulvplade
  • #1   11. nov 2010 Det lyder ganske fornuftigt. Jeg ville nok forstærke, eller bygge en anden bundplade til mit bagagerum. Helst noget mdf. HUsk at der skal laves så din forstærker kan komme af med varmen !!!! Og hvis den ikke selv har blæser indbygget, så køb en pc-blæser og byg ned i hullet til din forstærker ! Ellers brænder du din forstærker varm og senere sammen !

• #2   11. nov 2010 ahh ja den havde jeg da ikke lige tænkt på

Jeg kan smide 2 stk. 80mm blæsere i, en i hver siden af kassen og så kan de blæse samme vej, en der blæser ind og en der blæser ud, og så bare montere dem helt oppe under gulvpladen og i siderne af kassen, så kan de nok ikke ses.

så kan varmen komme ud i toppen og kold luft kan komme ind.

• #3   11. nov 2010 Præcis smiley

Kommentér på:
Hul til forstærker i gulvplade

Annonce