{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Afskaffe originale Seat Leon skørter? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have et komplet Aero Dynamic skørtesæt til min Seat Leon 1P. "Problemet" er så, at jeg gerne vil af med det originale skørtesæt da jeg ikke skal bruge det mere. Har i nogen ideer til hvor man evt. kunne komme af med det? jeg skal ikke nødvendigvis have en formue for det.

Jeg tænker på, det er vel sjældent at folk køber originale skørter frem for et stylings sæt?

OBS:
Hvis nogen evt. kunne være interesseret så sig endelig til, det er sort og fra en 2006 model. Hvis nogen har, eller har set et Aero Dynamic sæt til salg, eller dele af det, så sig endelig til også!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afskaffe originale Seat Leon skørter?
  • #1   5. jan 2011 Det er for og bag kofanger der er tale om ikke?

Du kan prøve seatclub.dk men det er nok også eneste mulighed du har for at komme af med dem. Ellers skal du prøve den blå avis.

• #2   5. jan 2011 evt. smid det på lossepladsen smiley

• #3   5. jan 2011 Jeg ved faktisk ikke om man afmontere sideskørterne, hvis der er sådan nogle, på en original Leon, så det er nok kun for- og bagskørt jo.

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #4   5. jan 2011 På din der ser det ikke ud som om der er sideskørter, men i nogle tilfælde kan de faktisk pilles af uden at blive ødelagt smiley Dog ville jeg aldrig købe brugte sideskørter netop fordi de er monteret som de er.

Men jeg er ganske sikker på at hvis du sætter dine kofangere til salg så vil de ryge... Det er ofte og faktisk utrolig brugt at style bilen med originale dele for at holde den clean i stedet for at få Thansen til at kaste op på bilen smiley

Nu taler jeg i hvert fald på 206'erens vegne for der ved jeg at både GTR og GTI kofangerne er eftertragtet fordi det er et almindeligt, men alligevel stilet look.

Held og lykke med det! smiley er sikker på de ryger!

Kommentér på:
Afskaffe originale Seat Leon skørter?

Annonce