933 visninger
|
Oprettet:
Afskaffe originale Seat Leon skørter? {{forumTopicSubject}}
Jeg skal have et komplet Aero Dynamic skørtesæt til min Seat Leon 1P. "Problemet" er så, at jeg gerne vil af med det originale skørtesæt da jeg ikke skal bruge det mere. Har i nogen ideer til hvor man evt. kunne komme af med det? jeg skal ikke nødvendigvis have en formue for det.
Jeg tænker på, det er vel sjældent at folk køber originale skørter frem for et stylings sæt?
OBS:
Hvis nogen evt. kunne være interesseret så sig endelig til, det er sort og fra en 2006 model. Hvis nogen har, eller har set et Aero Dynamic sæt til salg, eller dele af det, så sig endelig til også!
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.112
Du kan prøve seatclub.dk men det er nok også eneste mulighed du har for at komme af med dem. Ellers skal du prøve den blå avis.
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 79 Svar: 4.141
mar 2008
Følger: 72 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 205 Svar: 1.859
aug 2009
Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
Men jeg er ganske sikker på at hvis du sætter dine kofangere til salg så vil de ryge... Det er ofte og faktisk utrolig brugt at style bilen med originale dele for at holde den clean i stedet for at få Thansen til at kaste op på bilen
Nu taler jeg i hvert fald på 206'erens vegne for der ved jeg at både GTR og GTI kofangerne er eftertragtet fordi det er et almindeligt, men alligevel stilet look.
Held og lykke med det!
Afskaffe originale Seat Leon skørter?