{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Golf 2 Ideér {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg tilmeldte mig Bilgalleri for omkring to år siden, lidt før jeg fik mig min første bil (Golf 2 årg. 89) og da jeg fik den først stormede jeg herind få ideér til styling at det gamle monster.

Dengang fik jeg at vide at jeg skulle ikke røre en skid på den før den var blevet gennemtjekket for rust skader osv.

Nu har jeg haft bilen i lidt over et år og har først taget mig sammen nu her. Min kære golf 2 røg til en mekaniker som har brugt de sidste par dage på at gå bilen 110% igennem for at se om den er værd at smide penge efter.

Jeg fik svar fra ham idag, at bilen var den pæneste golf 2 han nogensinde har set, der var INGEN rust skader overhovedet, bilen har aldrig været med i en trafik ulykke eller haft skader før, ingen mærkelige svejsninger i bunden af bilen eller noget, Ifølge ham ligner bilen en der næsten lige har forladt fabrikken. Det eneste der var er en blød bule i taget og så var der noget med spejlet.. Han har lovet mig at jeg har nyt spejl når jeg henter bilen imorgen.

Her kommer mit spørgsmål så...

Først - Den bløde bule i taget, kan den rettes ud på nogen måde? bulen dækker et halvstort område, vil bare høre om der var nogle små tricks, for vil ikke smide en masse penge efter det ellers, for det gør mig ikke noget.

Derudover kunne jeg godt bruge nogle ideer til hvad jeg kunne gøre ved denne lille badboy, har selv rodet med noget musik anlæg i bilen for at prøve det lidt.
Jeg smed en Pioneer HU i, et par madness 3'5" foran i bilen da de passede i de huller hvor de originale højtalere var i, har sat en 12 tommer xzound bass i sammen med en 4 kanals madness forstærker og nogle 6'9'er fra Cerwin Vega omme i hatehylden. derudover smed jeg en Hifonics 1 farads kondensator i. Jeg ved godt det ikke er de bedste valg jeg har gjort mig men ville prøve det selv før jeg gik helt vildt ind i det. Jeg har dog et problem, jeg forstår ikke hvorfor jeg har næsten ingen strøm til mit anlæg, musikken hopper hvis det er for højt.. Jeg har prøvet at skifter forstærkerens grund kabel til et mega tykt et, og ført et meget tykt strøm kabel fra batteri til forstærker men stadig ikke meget hjælp..

Derudover ville jeg være glad hvis folk kunne hjælpe mig med nogle ideer til hvordan jeg kunne style min bil, går mest efter det indvendige frem for det udvendige selvom ideen om alu fælg og tonede ruder lyder ikke dumt smiley

Håber på lidt hjælp
Nick


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 2 Ideér
  • #1   23. feb 2011 Har en rigtigt fin bagkofanger ny til at ligger til den, hvis det var noget.

    En anden ting der undre mig, siden du tydeligvis er så glad for den, hvorfor i .............. kommer du xsound anlæg i den? Smag sag selvfølelig, Syntes bare det er synd, det er noget der virkeligt ødelægger bilen efter min meninig, Hvis nogle viste sin bil frem for mig, ville det være noget jeg bed meget mærke i.


  • #2   23. feb 2011 Søren S - Ja ved godt at xzound er et ringe valg og det skrev jeg også selv, men kendte en der arbejdede hos thansen og han kunne skaffe det til ingen penge, men har skam heller ikke planer om at beholde andet end min Pioneer HU, men vil have styr på mine strøm problemer først smiley

  • #3   23. feb 2011 Jeg vil sige, at jo mere underspillet man kan gøre en golf, og få alt der kan skinne til at skinne, så er det en vidunderskøn øse at se på.... + en gevindundervogn, så er den sweet

    Evt købe en fire and ice kabine med tilhørende sort himmel (Jeg har faktisk en jeg har vill sælge længe, hint hint ;P)


  • #4   23. feb 2011 Grunden til at dit anlæg går ud er oftest dårlig stel. Husk at tage stel ved sele holderen underbagsædet og slib malingen væk rundt om:)

  • #5   23. feb 2011 Ang udvendig stylling. så synes jeg at en golf er pænest med:
    Et sæt 8*13 eller 14 alu hvor bilen er smidt til jorden
    Sort tonede ruder,
    Sort/røde baglygter
    Sort blinklys hele vejen rundt ( det andet kan hurtigt ligne for meget thansengejl synes jeg)
    Et sæt G60 kofangere. ( og ja ved godt det er almindeligt med dem. Men synes det er de pæneste til en golf 2)
    Motorrummet skulle shines op med forgyldte/polerede dele samt gøres mere enkelt.
    i kabinen skulle der monteres et andet instrumentbræt fra en bil som ikke er golf 3
    En mørk kabine samt sort himmel med stjernehimmel ( lavet med lyslederkabel)
    Dette vil være nogle af de ting jeg kunne tænke mig at gøre, hvis jeg fik en golf 2 igen


  • #6   23. feb 2011 gå G60 stil hele vejen det er den der er pænest og passer bedst til en golf hvis det stod på mig også et sæt 14" hjul elelr et 15" bbs dem går man heller aldrig helt skævt i byen af og kabine messigt en fin læderkabine ser godt ud elelr en recaro kabine de er osse fine og man sidder hammer godt i dem også måske et gti bord elelr et helt andet indstrument bord fra eks corrado elelr golf 3 men der er lidt ombygning ved det

    Men du kan da tjekke min profil jeg har haft et par stykker af det golf 2'er efterhånden


  • #7   23. feb 2011 Søren S: hvis det nu var for og prøve og hvis det bar var for og få noget lyd i bilen nej måden man ødelægger en golf 2 på det er og smide kæmpe glas fiber skørter osv. på som overhovedet ikke passer til bilen

  • #8   23. feb 2011 Tak for de mange ideér, har lidt at gå igang med nu


    Michael H - Har et 40mm stelkabel der går fra anlæg til oppe ved selen så det er ikke det


  • #9   23. feb 2011 Har nu først og fremmest bestilt et g60 sæt smiley

  • #10   23. feb 2011 Christian M - Jeg havde overvejet plamsaskiver i instrument brættet men så på dine billeder du har fået noget meget simpelt blå lys istedet for det grønne... hvordan gjorde du det?

  • #11   23. feb 2011 Nick det er ved hjælp af dioder...

  • #12   23. feb 2011 du kan finde dem her
    http://www.matronics.dk/Produkt/VW-Kit-1-Blaat-2x112-La
    Du skal dig bruge 1 pære mere til uret ( elektronisk) mener ikke det er den samme tybe


Kommentér på:
Golf 2 Ideér

Annonce