{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Thomas H
Thomas H
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 8

Luftindtag {{forumTopicSubject}}

Hej,

Har købt mig sådan ét F50 Extreme luftindtag, og er så lidt i tvivl om hvordan man skal montere det.
Er det smartest hvis man skærer hul i hjelmen og hvis man gør dette så vil der jo bare rende masser af vand ned i motoren, når det regner.

Der er vel tilfældigvis ikke nogen som har monteret ét lignende luftindtag, som ligger inde med nogle billeder om hvordan man gør?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luftindtag
  • #1   9. jan 2006 Det luftindtag kræver under alle omstændigheder at du skærer hul, da det er designet sådan. Men jeg vil anbefale du limer noget plexiglas fast i hullerne så der ikke kommer vand ind i motoren og ledningerne..

Du kan finde nogle billeder af mit luftindtag på http://www.wazted.dk/carshow/

(klik på mareaen)

• #2   9. jan 2006 Smag og behag. Er en bil ikke bygget med luftindtag, har den ikke brug for det, men derfor ser det stadig godt ud.

Hvad er meningen med nyt tøj? Det gamle fungerer da stadig ik ?

• #3   9. jan 2006 Vandet blæser ud når man kører

Og tro mig.. mange biler kan ikke klare at få sne eller vand ned i motoren

• #4   9. jan 2006 hæhæh... beklager..

Kunne være jeg skulle lave et link til en googlesøgning på "numse"

• #5   9. jan 2006 har også prøvet sker heller ikke en skid her ;D

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    apr 2005

#6   9. jan 2006 Weltz (15" byttes mod større + penge) ! > Ang. plexiglas.: Det var da en god ide. Takker for svaret.
    Men skal man skære ét hul i hjelmen, som er ét par cm. mindre end luftindtaget? For vil det ikke bare gøre hjelmen ustabil? smiley

• #7   16. jan 2006 undskyld jeg først svarer nu. Havde ikke set du havde skrevet.

Ja, skær et hul der er mindre end scoop, og sæt scoopet fast fra neden, alså op igennem hullet. Så er det nemmest at sætte ordenligt fast.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    apr 2005

#8   16. jan 2006 Gør ikke noget. smiley

Jamen vil det ikke gøre hjelmen ustabil?
    Det har jeg nemlig bare fået af vide af min fætter som tilfældigvis er mekaniker.

Kommentér på:
Luftindtag

Annonce