Fiat Punto I ??? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg spekulerede på om der fandtes en guide/monteringsvejledning om hvorvidt man afmontere og montere interøret inde i bilen?
Det er fandme lisom at finde en nål i en høstak når men skal finde ud af hvordan man kommer til at skille lortet ad..
Jeg har også et problem med at der ikke er lys i de "knapper" til luften, jeg synes jeg husker der engang har været det.. men er ikke sikker... Kan det være en sikring?
Jeg mangler også en af de der sataner man bruger til at montere sine baglygter med i en punto, da jeg midstede den ene da jeg havde dem af i forbindelse med maling..
Nogen der kan hjælpe mig?
Med venlig hilsen
Andreas Trier Jensen
nov 2005
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 117
feb 2003
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 4 Emner: 35 Svar: 497
nov 2005
Elske elske elske
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 401 Svar: 11.296
så er der lys igen.
og hvad baglygter andgår ja så kan du sagtens få dem af uden den nøgle. så skal du bare et topnøglesæt.
okt 2005
nov 2005
Jeg kigger lige efter de pærere
okt 2005
Jeg kan se du har std fronthøjtalere.
så har du sikkert samme problem som mig.
for jeg ved ikke hvor man kan få nogen der passer ned i med lidt flere watt?. ved du hvor man kan få nogen?
nov 2005
Ehm,
Når jeg får sat mit anlæg i bilen, er min plan ikke at bruge fronthøjttalerene pga. fiat har lavet front panelet sådan at hvis du spille højt på dem vibrere de der plastik dimser oven på så meget at der ikke er meget musik tilbage!
Så derfor bare få fat i et par gode baghøjtt...
Fiat Punto I ???