{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger bil til fotoserie :)
  • #1   14. jun 2011 min vento, heh

• #2   14. jun 2011 min golf smiley

• #3   14. jun 2011 Ja det er flot solvej.... du har ingen bil oprettet, ingenting har du på nogen måde haft kontakt til via din konto...

Og nu søger du en bil hvor du kan være model på... hvem skal tage de billeder ????? ham der stjæler bilen du søger....

må da håbe at det ikke er en stakkelse knægt der har brugt hele sin opsparing på bilen og hele vinteren...

Det her er sku for suspekt.....

• #5   14. jun 2011 nu var det sådan set osse meningen at jeg ville finde en der boet tæt på de fotografer jeg arbejder med. og det ville jo heller ikke kun komme mig til gode. Men den/ham ville slf få nogen flotte billeder af sin bil som han/hun ville kunne bruge i hans foto profil. og han/hun må meget gerne være til stede under foto shot. og er jo helt frivilligt skriver jo ikke dette inlæg til alle dem der er negative omkring dette.

m v h solvej

• #6   4. aug 2012 Hej Solvej J.
    Jeg søger faktisk også en til at stå model til min ny-opstartet Bil klub, DALO-Danish Lancers. Jeg bor i Kastrup KBH. og ville lige høre om du, eller om du kender nogen i mit område der kunne tænke sig at stå model til sådan en bil. Og i så fald tager du så noget for det? Jeg har en fotograf, hvis det er!. Mangler bare en model.
    Mvh Dan.

Kommentér på:
søger bil til fotoserie :)

Annonce