{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.728 visninger | Oprettet:

hvilket lim til at betrække med nappa? {{forumTopicSubject}}

hey nu har jeg lavet alle! beklædninger i bilen med nappa men det lidt noget lort for det har sluppet igen. har henholdsvis brugt kontaktlim fra jem og fix og fra silvan. det er på sådan en spand og fik a vide det sku ku holde. men nu har bilen stået i solen og det hele har sluppet igen:( det har ligget i ca 14 dage før det sat i så det sku være tørt. men nu hvor det ikk holder er der så nogle der ved hvad en rigtig møbel polstre bruger. for så må jeg ko bare lave det hele om. mvh johnny

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilket lim til at betrække med nappa?
  • #1   29. jun 2011 En rigtig møbelpolstrer bruger to komponent kontaktlim, det slipper nemlig ikke igen. Men ellers så kan man altså få noget der er væsentlig bedre end det som jem og fix og silvan de sælger.
    Jeg har selv købt ved en virksomhed i svenstrup syd for ålborg, det samme sted som min gamle arbejdsgiver selv købte ved. Det er spraylim, og virker kanon godt.
    Nu kan jeg godt se du bor lidt langt væk fra ålborg.. smiley

Firmaet hedder Scan Aprima, og produktet er deres eget, Aprima kontaktlim.

• #3   29. jun 2011 skal ikk bruge spray lim. jeg skal bruge det ondeste lim der bare holder max

• #4   21. jan 2012 brian spraylim fra jem og fix holder slet ikke, det da også det værst lort smil, snak med en polstre og køb noget der, elelr skriv til mig mr bombastic

Kommentér på:
hvilket lim til at betrække med nappa?

Annonce