{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.186 visninger | Oprettet:

dehes81
dehes81
Tilmeldt:
7. jun 2011
Emner: 6 Svar: 6

Peugeot 308 THP - Nyt udstødningssystem (Remus) {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Er ny her. smiley

Vidste ikke lige om den skulle i Styling eller Teknik.

Nå, men jeg overvejer altså at smide et Remus system på slæden, og har et par spgørsgmål.

Har kigget på deres site, men er kommet lidt i tvivl hvorvidt det vil passe. Jeg har set det her, men nægter simpelt hen at køre med det:

http://www.remus.eu/media/catalog/product/cache/3/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/6/6/6650070588_.gif

Så hvis jeg nu får installeret denne bagkofanger, vil en universielt dobbelt bagpotte kunne passe?:

http://www.astina.dk/images/products/udsalg/STXPG30802.jpg

(Givet at man "bare" kan installere den uden resten af stylingsættet, rent udseendemæssigt.)

På forhånd tak.

Sorry at bilen ikke er oprettet endnu i profilen.
Det er en standard sort Peugeot 308 THP Premium fra dec. 07.

PS. Det er min første og har desværre kun "almen" viden om biler... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 308 THP - Nyt udstødningssystem (Remus)
  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #1   5. jul 2011 Det vil komme til at se ud som om din bil hænger med bagdelen smiley

    Det kan sagtens lade sig gøre, men det ville være rigtig synd udseende-mæssigt smiley


  • dehes81
    dehes81 Tilmeldt:
    jun 2011

    Emner: 6 Svar: 6
    #2   5. jul 2011 jeg synes bare ikke det ser så slemt ud på astina billedet. smiley

    Men HVIS det er, ville bagenden så passe med en Remus potte? smiley


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #3   5. jul 2011 Nej det er jo fordi bilen på Astina også har sideskørter smiley

    Ja det ville det sikkert - ellers skuller du jo bare have tilpasset udstødningens ophæng så det passer smiley


  • dehes81
    dehes81 Tilmeldt:
    jun 2011

    Emner: 6 Svar: 6
    #4   6. jul 2011 Så det vil i realiteten være bedst at få det hele på én gang (kofangersæt, sideskørter og udstødning) og få det samlet og malet?

  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #5   6. jul 2011 Altså udseende mæssigt.. ja!

    Du har sikkert set nogle brian'er køre rundt med kun stylings forkofanger (måske de ikke havde råd til resten) og hvor det ser ud som om bilen er ved at tippe forover og/eller at den skraber foran men resten af bilen er høj som en lastbil smiley

    Det ser super dumt ud!

    Dernæst så hvis du får dig installeret det kofangersæt, samt sideskørter og dernæst den udstødning... DK's ondeste 308'er til dato smiley


  • dehes81
    dehes81 Tilmeldt:
    jun 2011

    Emner: 6 Svar: 6
    #6   11. jul 2011 Bestemt en fee tanke smiley

    Har dog midlertidigt fået øje på Supersprint. Men er sgu lidt i tvivl hvad jeg skal have.

    http://www.supersprint.com/en/prod-7016-10263-peugeot_308_thp_16_16v_150_hp__08_E28093E280BA.aspx

    Hvis jeg beholder katalysatoren, kan jeg så ikke 'bare' nøjes med mellemrør og lydpotte (og pille rørhalen af, så den ikke stikker ud under så længe det kun er standard bagkofanger).

    Men:

    Hvad er bedst, mellemrør med eller uden dæmper? Jer er egentligt kun ude efter en "sportsagtig" lyd når der bliver gasset op.

    Er down pipe "nødvendig" i systemet eller kan den undværes? For det er da godt nok mange penge for en stump rør...


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #7   21. jul 2011 Uha så er vi inde i de tekniske dele hvor jeg ikke længere kan følge med smiley det der downpipe er jeg ikke så meget inde i men vil da ikke mene det har en verden til forskel smiley

    Du skal nok beholde diverse dæmpere for at få den pæne lyd. ellers er jeg bange for at du pludselig har en 308 traktor smiley

    Altså hvis du alligevel har idé om på et tidspunkt at skulle have kofangersæt samt sideskørter til din bil så ville jeg klart anbefale at du fik sparet op og fik lavet det hele af én omgang med Remus smiley klart det fedeste og for pokker hvor ville det se pænt ud smiley

    Dernæst så synes jeg resultater ofte er pænere og noget bedre med Remus frem for Supersprint smiley


Kommentér på:
Peugeot 308 THP - Nyt udstødningssystem (Remus)

Annonce