{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.657 visninger | Oprettet:

Bedste voks og evt lakrens? {{forumTopicSubject}}

Går og overvejer om jeg skal give bilen en polering. Men der er mange mikroskopiske vaskehalsridser i lakken.

Hvilke produkter anbefales? Regner med følgende behandling: Først lakrens, derefter en god voks som sluttes af med lakforsegler. Men er det helt hen i vejret med lakforsegler til sidst? Lakken står som sådan pænt, så det er vel dumt at købe en Turtle ColorCure til den?
Bilen bliver HÅNDPOLERET grundigt. Produkterne behøves absolutte ikke være billige, bare det noget der virker! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste voks og evt lakrens?
  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #2   14. jul 2011 Hmm de er mange måder at gribe den an på...

Jeg ville polere den med polercreme, hvor meget eller hvor lidt er svært, når man ikk har set lakken...

Så ville jeg give den en lakforsegler, måske to gange....

Og til sidst en voks....

Men poleringen ville jeg absolut gøre med maskine, da det er MEGET svært at få varme nok i lakken ved at polere i hånden....

(Tør ikke skrive hvilke produkter jeg vil bruge, for så får man at vide det er reklame) smiley

• #3   14. jul 2011 når min har fået de sædvanelige vaske ridser så giver jeg den en god gang voks..det er rigligt hvis lakken ikke er alt for medtaget..bruger kun meguiers produkter..men KENT har en super god nano voks som jeg har brugt med ekstreme gode resultater..

• #4   14. jul 2011 Det er da skønt at se Meguiar´s nævnt herinde - vi takker og bukker!

Så vil jeg da følge trop: Jacob, du skal gå hele vejen med en lakrens og så en god voks bagefter. Du vil elske resultatet.

Kig på vores Paint Restoration Kit. Det indeholder shampoo, så du først vasker bilen. Clay og detailer (glidemiddel), så du får fjernet flyverust, bremsestøv og andre overfladekontaminanter, som ligger på lakken. En lakrens som skærer ridserne væk og giver en spejlblank overflade og til slut en hybridvoks, som er blandet af fin carnauba (naturlig) og en polymer (syntetisk), som giver en god holdbarhed og en god glans.

Der er alt i klude osv. med også.

Til vaskeridser, som Dennis snakker om, kan man fx bruge de velkendte 3-i-1 vokse. Vores hedder Cleaner Wax eller dne lidt kraftigere ColorX, og de sliber let, og beskytter derefter lakken med et voks lag. Så fylder man ikke bare ud! De fåes selvfølgelig også fra andre fabrikater, men dem har jeg ikke den store viden om to be honest.

Kommentér på:
Bedste voks og evt lakrens?

Annonce