{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.558 visninger | Oprettet:

mat lak, hvor lang tid skal det tørre/hærde {{forumTopicSubject}}

Hej

har fået min søsters kæreste som har været autolakerer i 4 år til at male nogen scooter skjolde mat metallick dark blue

en org farve smiley

selve farve er målt med farvekode måler sådan en elektrisk en og farven er blandet af professionelle det samme er mat lakken.

Men der skal klistermærker på skjoldet, hvornår kan de komme på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mat lak, hvor lang tid skal det tørre/hærde
  • #1   13. aug 2011 Spørg ham der har malet det? Han kan svare på det meget bedre end nogen herinde kan. Han kender produktet og har sikkert arbejdet med det før og har derfor erfaring med det...

• #2   13. aug 2011 han har aldrig malet med matlak før og ved ikke så meget omkring det. derfor spørg jeg her inde. smiley

• #3   13. aug 2011 Altså hvis det har fået farve og klarlak kan du bare smide klistermærker på dagen efter. Medmindre de ikk er malet i en malerkabine med varme på så skal du nok vente to til tre dage

• #4   13. aug 2011 så 1-2 dage så kan jeg rolig sætte klistermærker på? smiley

ham der solgte mig mat lakken sagde at lakken tog op til 14 dage før den fik den matte effekt helt rigtig det er derfor jeg er usikker på om den så først er tør om 14 dage smiley

• #5   13. aug 2011 de er malet ikke malet i en maler kabine smiley de er malet i ja en garage kan man vel godt kalde det smiley det er malet hvor han arbejder, og han arbejder ved pava.

• #6   13. aug 2011 okay men ville det så ikke være bedst at vente 14 dage med at montere klistermærkerne?

Kommentér på:
mat lak, hvor lang tid skal det tørre/hærde

Annonce