{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterfælge
  • #1   14. aug 2011 Køb mine Barracuda T5? smiley
    De er pisse fede på en Golf 4, og sælger dem virkelig billigt, da de trænger til en renovering smiley

• #2   14. aug 2011 Michael K
    Er ikke så vild med den type fælge desværre, men den blå Celica du har. Er da mega lækker smiley
    Har tænkt på at sætte et BBS CH fælge med vinterdæk på, men det er næsten spild af penge synes jeg. smiley

• #3   14. aug 2011 Er vel ikke så vigtigt hvad det er dyr nogle. Det jo let at finde nogle okay brugte nogle på nettet til billige penge. Gør vel ikke noget med et hak og en risse her og der. De bliver jo let skadet når det vinter og glat. Men gå efter nogle med kun 5 arme på for de letter at vaske rene med den store børste. Og se de osse letter at rengøre foe is og sne hvis du komme ud og kører sne. For ikke sjovt at kører med sne i ens fælge det ryster helt vildt. Og ikke let at fjerne sne fra en fælg med 10 arme på jo. Plus der sætter sig letter fast når der er tæt mellem armene

• #4   14. aug 2011 Thomas P smiley
    Tak for rådene det skal jeg huske på nu når jeg går i gang med at lede efter nogle smiley

• #5   14. aug 2011 Helt iorden, men synes da du skulle have budet smiley
    Og takker mange gange, har sgu også taget noget tid :b

Men ang. BBS CH fælge med vinter dæk, så ja. Det ville sgu næsten være spild af penge, med de vintere vi er begyndt at have her i DK uheldigvis. Overvejer kraftigt at flytte til USA eller sådan noget hehe. Der over er alting sgu også billigere smiley

• #6   14. aug 2011 Micael K
    Hehe tak smiley Det tror jeg gerne at det har :).
    Ja det sku surt vi er begyndt at få alt det sne.
    Det kunne nu være lækkert, hvis det er til at få arbejde derover, så er jeg klar :). Der er sku intet der binder mig hertil i hver fald smiley

Kommentér på:
Vinterfælge

Annonce