{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luft undervogn
  • #1   7. sep 2011 Det er ganske fint. Det er smart, at man kan hæve, hvis man er usikker på en forhindring, eller skal på værksted hen over en gulvlift.

Nu har jeg ikke G.A.S. på, så skal ikke kunne sige, om der er forskel. Men det er ikke sådan, at man ikke mærker bump osv.

Men synes selv, at det virker en anelse blødere, ved hård vej.

• #2   7. sep 2011 Man skal bare lige huske at man IKKE kan få den synet med luftundervogn i nogen synshaller der overholder loven.

At du så evt kender en osv - det er muligt - men synet er ikke = lovlig (mere før nogen siger de kan syne alt)

• #3   7. sep 2011 Rune B: Hvorfor så ikke det? Er da ikke noget problem hvis du eksempelvis køre med G.A.S. undervogn godkendt til bilen...
    Har en kammerat som køre med G.A.S. på sin passat, og han kørte til FDM for at få synet sin, han medbragte sine papirer og fik det skrevet som en konstruktiv ændring (ligesom med en hvilken som helst gevindundervogn, der er godkendt til den respektive bil).

• #4   7. sep 2011 Gas undervogne er godkendte til mange biler. Har selv haft på min tidligere golf 4, æg der er ingen problem til syn, du skal bare medbringe den medfølgende godkendelse.

Jeg var rigtig glad for min luftundervogn, den er lidt blødere end en gevind, men ellers rigtig fin. Vil dog fraråde at købe en hvis du har en bil du bruger til manøvre kørsel, det er den ikke så god til. Men ellers er det bare go for it, det er rigtig blær:)

• #5   7. sep 2011 Præcis, og vælg en fra G.A.S. mange af de andre er noget billigt junk, siger ikke der ikke findes andre gode, men G.A.S. er klart det bedste... samt det er typegodkendt til de fleste biler så den netop kan synes som der nævnes :o)

Kommentér på:
Luft undervogn

Annonce