{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

190 2,3 fælge {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg går lidt og tænker på at importere en 190 2,3 16v fra Tyskland og så er ejg vd at lede efter nogle fede fælge

Der er selvfølgelig BBS men jeg mangler lidt inspiration til andre fælge der kunne være fede til bilen.

De skal jo være 5x112 men hvad ET skal man lede efter og hvor brede kan fælgene være for man får problemer med at køre med dem?

Mange tak (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  190 2,3 fælge
  • #1   7. sep 2011 Et 35, så kommer de ikke til at ramme kanten, der kan max være 18" og 8" brede i for, og mener 9 ibag er max

  • #2   7. sep 2011 men hvilken type fælge er en smags sag.. den model der sider på Evo 1 og 2 er rigtigt fede syntes jeg.. hvis bilen er sort og så male fælgene mørk grå ,


    hvis du har andre spørgsmål om 16v modellerne så er du velkommen til at tage fat i mig.. smiley


  • #3   8. sep 2011 Mange tak Anders, Ja det var netop det med ET mål og fælgbrede jeg ikke helt kunne forstå for har fundet mange forskellige oplysninger om et på nettet (:

    Men Ja, Evo fælgene er fede, syntes nu også de står godt med et par split fælge men BBS er lidt ude af mit budget, de bliver jo nærmest dyere end bilen (:


  • #4   8. sep 2011 Kopi smiley de koster omkring 5k, smiley

    har selv over vejet BBS LM til min, men syntes ikke lige sølv fælge passer så godt på min, syntes ikke jeg vil male et par BBS..

    men et og brede på det jeg skriver er rigtigt, jeg har selv 8" på og de går helt ud til kanten og har ca 1cm ind til støddæmper,

    ibag kan det nok være en ide med et 15 hvis du vil ha 19" på, da de ellers kommer til at side lidt langt inde.. jeg har 20mm spacere på for at få mine ET35 helt ud til kanten ibag..


  • #5   8. sep 2011 Skulle stå 9" på.. og ikke 19"


  • #6   8. sep 2011 Okay, rigtig mange tak for hjælpen anders
    Så må jeg bare på udkik efter et godt eksemplar af bilen og nogle fine fælge (;


Kommentér på:
190 2,3 fælge

Annonce