{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
368 visninger | Oprettet:

jonas j
jonas j
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 45

Filt {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

- nu er bilen i gang med at få støbt glasfiber i bagagerummet (subwooferkasse) og har bestemt mig for at smide noget filt på glasfiberen er der nogle af jer der kender nogle sider hvor de handler med filt i forskellige kvaliteter og farver??
- jeg takker for alle seriøse svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Filt
  • #1   29. okt 2011 Jeg plejer at købe dette:
    http://www.carsound.dk/soeg.asp?soeg=mds+filt%2C

De har godt nok kun i 3 grå/sorte farver.... men kvaliteten er kanon... dejlig nem at arbejde med!

Evt se mine albums med glasfiber/filt arbejde! smiley

Hygge

/Gejl

• #2   29. okt 2011 Men ellers er der også den engelske shop:
    http://caraudiosecurity.com/shop/product_list/c_path/48_215_1025/spd/acoustic-cloth.html

Kanon service og fragten er også billig nok. Der er desuden ikke ekstra told og afgift ved forsendelser indenfor EU, så derfor kommer der ikke noget ekstra fra England!

• jonas j
    jonas j Tilmeldt:
    feb 2011

#3   29. okt 2011 Ser lækkert ud! går ud fra det er blødt (har før haft noget i hænderne der var ret stift og dårligt at arbejde med!) men det ser super ud på dine billeder! bruger du alm lim eller sprøjter du limen på?

• jonas j
    jonas j Tilmeldt:
    feb 2011

#4   29. okt 2011 havde faktisk været inde på den engelske side og kigge, men alt i alt kan det ikke betale sig (for mig ihvertfald) skal kun have 2 ruller a 130cm nemlig. smiley

• #5   29. okt 2011 Ja det er blødt. Hader selv der stive man ikke kan forme... Har ikke testet det fra englang. Ved bare at de havde i forskellige farver! smiley

Bruger spray lim til det meste... Men enkelte gange bruger jeg slet ikke lim... det kommer an på hvordan det skal formes! smiley

• jonas j
    jonas j Tilmeldt:
    feb 2011

#6   29. okt 2011 det skal formes lidt... hvad skal man sige - alternativt smiley jeg skal have bygget en 10 tommer sub ind i den ene side af bagegerummet og fronten bliver ikke helt plan, for at give det lidt spil eller hvad man skal sige... jeg regner dog med at bruge spray lim smiley

Kommentér på:
Filt

Annonce