{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

fave skift folie eller lak?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen har lige købt mig en e34 i hvid med lidt rust som skal laves og det kan blive lavet for ca 5000 med papier på det men kunne godt tænke mig den måske blev en anden fave men så er det bare om den skal have folie eller om den skal lakres for hvis den skal lakres skal jeg vel have skilt hele bil ad for ellers ville man jo kunne se det lige som med folie eller hvordan med det og hvad ville i vælge og kan se fra tidliger indlæg at folk siger det ca koster det samme?? Men den fave jeg gerne ville have er mørkegrå eller sort og ikke matfave.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fave skift folie eller lak??
  • #1   12. nov 2011 Enig med Sinan. Skal du lave rust i din bil. Så få den lakeret. Jeg ville kun beklæde perfekt lak, med folie.

  • #2   12. nov 2011 Det var også det jeg tænke at få lavet det rust også folie eller også så skulle den bare omlakres men men hvor meget skal man skille ad for at den skal omlakres hvis det er rigitg skal kabine og motor ud så den kan komme rundt over det hele eller hvordan? Elller kan de godt uden man gør det? Eller ville de så kun male det man såden ser og så motorrumet beholder faven som den er nu?

Kommentér på:
fave skift folie eller lak??

Annonce