{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.578 visninger | Oprettet:

folering af bil (gør det selv) guide {{forumTopicSubject}}

nogen der har en guide man kan læse lidt på, eller er det til at have med at gøre..
har en e36, som er købt i en mørk grøn farve som jeg ikk er så vild med, men lakken fejler intet så ville bare lægge folie på. men nogen er jer der har taget springet og hoppet ud i det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folering af bil (gør det selv) guide
  • #1   7. jan 2012 Søg på youtube.com efter car wrap

• #2   7. jan 2012 nu har jeg lige et andet spørgsmål.. mange af de video´er, der gør de det hvor bilen er hel.. jeg tænkte på, er det ikk nemmere hvis man tager de aftagelige ting af, også for at få bedre finish eller er det helt forkert

• #3   7. jan 2012 Det er nu ikke så svært hvis man bare tænker sig om samt har lidt tålmodighed og ordenssans. Husk en sprayflaske med sæbevand et par gode hobbyknive og en blød spartel. Lav et stykke ad gangen og bliv færdig med det inden du går videre. Jeg har lavet mange biler alene men det er nok rart hvis der er et par ekstra hænder til rådighed. God fornøjelse.

• #4   7. jan 2012 Søg på youtube og nøjes med at løsne kofangerne så du kan få det trykket ordenligt ind smiley

Hvis du vil beholde bilen så gør det ordenligt - også husk at man kan få noget lim man kan smørre på i kantede områder der gør at folien sidder bedre fast der.

• #5   7. jan 2012 NAPPA & NYLON
    Sprayflaske med sæbevand til????

6G
    lim til kanterne? hvis man gør bilen ordenlig ren og ellers ved hvordan folen skal skæres skal man da ikke line noget selv..

///M Stodder :
    skal det være helt 100 så af med lyger håndtag og div så det kan komme der ind under, nu er det jo ikke noget problem at ligge det på en flade, det er jo først når det skal trækkes/varmes det kan drille, på kofanger og sådan...

• #6   7. jan 2012 Ja, jeg bruger en tom glaspuds spray, så lige et par dråber opvaskemiddel og fyld op med vand. Inden du ligger folien på den rengjorte flade, sprayer du området med sæbevand. På den måde kan du nemt flytte folien lidt også, derefter er det bare at skrabe folien fra midten af og ud, du skraber jo sæbevandet ud samtidig......

• #7   7. jan 2012 problemet med vand / sæbevand er at det ikke er til at få folien til at holde når den skal rundt om kanterne. heller bruge en ordenlig folie og ingen vand

• #8   7. jan 2012 Jeg har aldrig problemer med sæbevand, selv på helt billige folier. Husk også en god varmepistol.

• #9   7. jan 2012 hvis man skær til kanten er det lige meget med det vand men hvis man vil ligge det ind eksvis mellem forskærm og fordør dur det ikke der er vand for så vil det aldrig sætte sig fast der inde

Kommentér på:
folering af bil (gør det selv) guide

Annonce