{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

Har aldrig helt forstået... {{forumTopicSubject}}

.... ideen med at style sin bil så den ligner noget den ikke er.

Ved jeg nok får mange på nakken, men husk det kun er et spørgsmål smiley

Misforstå mig ikke. Styling er da absolut nødvendigt, men har aldrig helt forstået ideén med at bruge 50.000 på skørtesæt, LED lygter, Racer Potte etc. hvis motoren på ingen måde retfærdiggøre stylingen.

Narre man ikke kun sige selv?! Lidt ligesom makeup og BH'er smiley

MEN... At køre i en sleeper, som en bruger herinde med en Audi 80 med S2 motor gør, DET er sgu da stil.
Det er det der får mig op af stolen smiley

Igen styling er SÅ vigtigt men hvorfor ikke style som giver dytten den rette "credit"? smiley

Ikke slagte, men ville være glad for en forklaring smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har aldrig helt forstået...
  • #1   28. jan 2012 jeg er heeelt på linie med dig der

  • #2   28. jan 2012 Er styling ligefrem vigtigt? smiley

  • #3   28. jan 2012 I agree!

  • #4   28. jan 2012 Jah. T-hansen syndrom ser jeg heller ikke noget i.

  • #5   28. jan 2012 Dummeste indlæg nogensinde.

    Hvorfor synes folk ikke det samme som mig ?!?!?! Hvaaaaa, Jeg vil altså bare gerne vide det ?


  • #6   28. jan 2012 theis.. enig til en vis græsne. sys fx ikk min den ligner noget den ikk holder .. clean flot stil behøves ikk vilde hk sys jeg

  • #7   28. jan 2012 Theis O: Er for så vidt helt enig med dig, problemet er bare at hvornår er "nok, blevet for meget"? Det er jo subjektivt. Og nogle af de Banjospande vi ser herinde, ja de tiltaler nogen, mens andre synes det ligner en omkørende Tante Hansen reklame.

    Og så bliver man jo også ældre, eller nogen gør...Så det man syntes var cool som 18 årig, stemmer ikke automatisk overens med den stil man har, når man rammer de 30.


  • #8   28. jan 2012 Hamster - du mener lissom denne smiley

    http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1387454


  • #10   28. jan 2012 har en mening når det kommer til styling. hver mand sin bil. han bestemmer hva der ska på den, og kan du ikk li det? fair nok, han er ligeglad, bilen gør ham glad og han tager til træf for at se andre biler osv, tænk hvis alle kørte samme stil? ikke en verden jeg gad leve i da!

    LAD FOLK VÆRE FORSKELLIGE. og har du ikk noget pænt at sige så hold kæft?


  • #13   28. jan 2012 Er enig med dig på en måde. Det kommer meget an på bilen, hvis det nu er en flyder som kører clean stil så behøver den vel ikke den sygeste motor. Men hvis nu du kører en Golf med et eller andet R32 eller GTI styling så forventer man jo at motoren kan følge med.

    Men jeg synes mere det er hver sin smag, så længe folk kan lide deres bil så synes jeg det er fint, og man burde ikke dømme andre da det kan være at andre tænker det samme som dig.


  • #14   28. jan 2012 Må sku sige det er en vold fed polo Halvandenben! Det fandme længe siden jeg har set så fed en 6n smiley

  • #15   28. jan 2012 Smedegaard: Jeg lader skam også folk være forskellige, derfor dette emne! Jeg spørg og giver, folk som dig, muligheden for at forklare mig mit spørgsmål. Det er da at lade folk være forskellige, er det ikke? smiley Jeg spørg med respekt.

    At du ikke ønsker at forklare mig det er helt ok, men hids dig lidt ned, ik'? smiley


  • #16   28. jan 2012 Clean styling holder!

  • #17   28. jan 2012 Henrik J: Du har self. ret til at skrive hvad du lyster, som andre smiley
    Og kan da også godt forstå hvorfor du skriver du gør, men dette er et indlæg med respekt. smiley

    Haha.. Tante Hansen / T-Svansen. Ja kært barn har mange navne..

    Lad mig forklare mig.

    Personligt ville jeg voldstyle min bil såfremt denne KUN var til show, men ordentligt! Kan man ikke style ordentligt, så lad være.
    Problemet er dog MEGET ofte at man ser disse voldstylede biler lege i diverse lyskryds uden der egentlig sker noget og så forsvinder ideén jo ligesom lidt, gør den ikke?!

    Et lamt eksempel smiley Kongeørnen har MEGET respekt grundet "styling" / udseende. Den cruiser rundt og behøver ikke spille smart. Tager du derimod en tårnfalk, som er lille og voldsom hurtig så er det farten vi her er overrasket / optaget af, ikke "stylingen".. Vel? smiley Ved det er et halv lamt eksempel, men forstår i mig bare lidt? smiley

    Undskylder hvis der gik lidt for meget Poul Thomsen i den smiley


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #18   28. jan 2012 Altså en sleeper får dig op ad stolen? fair nok det er jo så din sag...

    Styling behøver jo på ingen måde at hænge sammen med motoren...

    Jeg er slet ikke til motor... bevares at det kan lyde godt og jeg kan da godt lide Lamborghini og Mustang GT'er men jeg er bare til showcar!

    At en bil ligner en dragracer og så har cykelpedaler i bunden er da fuldstændig lige meget når det kommer til formålet.

    Jeg er ligeglad med motor - jeg foretrækker det ser pænt og nydeligt ud, men en brølende motor siger mig ikke meget. Jeg er kun til det visuelle på en bil og igen... om det er en lille 1,død motor og bilen ligner en Le Man bil det er mig underordnet! Jeg kan lide at folk de sætter sig for at style sig en pæn bil hvor detaljerne spiller sammen. Hvor man formår at ramme en grænse hvor man tænker "NAILED IT".

    Og du siger man styler en bil til det den ikke er? Altså hvis det er en showcar så er den da ramt spot on smiley


    Og så lige til haters der skriver at hvis man sætter en Thansen potte på sin bil, så er man for plat for hellere en bil hvor lyden er motoren værd!

    Bevares! Jeg er heller ikke fan af der kommer en traktor kørende haha, men kommentaren om at lyden skal være motoren værdig... Altså mig bekendt så er det sgu da motoren der laver lyden! Jeg har aldrig i hele mit liv hørt en bagpotte lave lyden smiley
    Har nu prøvet at stå og be min egen pænt om at sige noget inden jeg monterede den, men nej gutter! Den er god nok! Det er sgu motoren der laver lyden!
    At bagpotter så kan være forskellige på at lukke lyd igennem er en anden sag, men når en udslidt Golf 2 lyder som en traktor så er det nu bilens motor... Altså - bilen kan jo ikke larme mere end en motor yder smiley


  • #19   28. jan 2012 syns også styling og tunning bør passe sammen , men har dog selv valgt at starte med styling og så senere skifte motor og lignende da bilen jo heldigvis ikke stiger i forsikring og afgift og benzinforbrug af lidt styling

  • #20   28. jan 2012 Je synes at alle biler der ikke staves på samme vis forfra og bagfra er noget lort c")

    sæt i gang...


  • #21   28. jan 2012 Well
    Nogen går efter look og andre efter power og endnu andre begge dele
    Personligt er jeg til sleeper-stilen og sådan er vi jo alle forskellige smiley
    Det hele koster penge og de er ikke altid nemme at få fat i og da jeg alene står for lejlighed,2 biler på plader og det ellers er min løn der skal betale det hele,så ved jeg da godt hvad penge der er til sjov smiley
    Jeg kan nu sagtens forstå dem der "kun"styler og respekt for det,da man jo i dagens Danmark ikke skal køre meget for stærkt,inden kørekortet ryger sig en tur og så er men jo lige vidt ;-/


  • #22   28. jan 2012 Allan B: Super kommentar. Det forstår jeg smiley
    Faktisk har i alle nogen fede indgangsvinkler smiley

    Lækkert


  • #23   28. jan 2012 det vel fordi fol ikke nænner at bule deres G3´er... hvordan sku den ellers komme til at ligne noget arveligt lort.

    forstå godt folk geiler deres biler og om de gør det mere eller mindre extremt er jeg ligeglad med. om motoren passer til eller ej er jeg også ligeglad med...

    forstå ikke du er imod 1.3´er med kæmpe skørte. store fælge og brølpotte. men en såkaldt slepper som ligener en sænket std bil ja den må godt være møj hurtigt. forstå godt du kommer op af stolen ville jeg sku også gøre hvis jeg blev passeret af en alto...



  • #24   28. jan 2012 Bottomline er vel, at smag og behag er forskellig, det er vel også det der gør F&F, Biler i Bella, DHB og andre bilarrangementer spændende og SJOVE, for det ville da være lidt kedeligt, hvis der ikke var en endnu en ung knægt med en "Viper-stribet Saxo" smiley

    Nogen vil synes min Supra er vulgær, selv har jeg prævet at holde den lidt mere stilet fordi jeg netop synes at mange Supra`er, bl.a. efter F&F filmene(der jo også gjorde dem populære!) er voldsomt overstylede, med større og større hækvinger. Andre igen synes min er kedelig og slet ikke som en Mkiv`er skal være - Men det er jo netop sagen og det der gør styling sjovt, at selvom det er den samme bil og der til f.eks. F&F kan være 20 Golf III, ja så er de vidt forskellige og afspejler egerens smag(eller mangel på samme!) :)......

    Andre igen, vil slet ingen forståelse have for styling og ønsker at lægge deres energi i motoren og fair nok, det er da også sjov at se og høre på - MEnd et ene er vel ikke bedre end det andet, det gør blot at der er mere at se på, så måske vi kunne lægge den der idé om at det ene er bedre eller mere rigtigt end det andet, lidt på hylden! smiley


  • #25   28. jan 2012 den Audi 80 med S2 motor i er fandme fed, smiley

  • #26   28. jan 2012 Ketil: Klart klart, sgu bare ikke så tit man passeres af en top stylet Alto med "balls". Eller ser en i det hele taget smiley

    Hamsteren: Nææ, lad det være af hylden lidt endnu, så vi kan få folks meninger smiley Vil dog indskyde at din Supra er fantastisk flot!!
    Styling efter min smag. Kvalitet og Clean.
    Og sidst men ikke mindst, så har Supra jo også "balls".


  • #27   28. jan 2012 theis smiley har forklaret mig længere oppe smiley der er mange måder at style på og ikke alle behøves vild motor osv smiley

  • #28   28. jan 2012 Claus J: Høøøørt!! smiley

  • #29   28. jan 2012 i kan lige kigge forbi den og give en stemme når i nu er her. smiley

  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

    Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #30   28. jan 2012 "ideen med at style sin bil så den ligner noget den ikke er"

    Hvem bestemmer hvornår den ligner noget den ikke er?


  • #31   28. jan 2012 Cleqq: Godt argument, men er det ikke publikum der et eller andet sted bestemmer det? Dem du styler bilen for? Jeg mener er Styling ikke et eller andet sted om opmærksomhed? smiley

  • #33   28. jan 2012 Allan B you got the point =)

  • #34   28. jan 2012 Det værste er folk der skilte tuner deres biler!!! Altså feks en golf 4 1.6 med R32 Kit og så skriver R32 bag på.....meeen lige har glemt at skifte bremser, så de stadig små som thekopper......der ikke noget der mere til grin end det smiley

  • #35   28. jan 2012 Så er der upped flere billeder som efterspurgt herinde. Smid en stemme.

    Yes, Thomas P. EXACTLY smiley
    Eller M3 styler en 320i (4potter etc. samt M3 på bagsmækken).

    Well.. Det i sig selv er egentlig ikke så meget problemet for at være helt ærlig. Problemet er at SELV SAMME Golf 4 eller 320i køre bilen som var det en R32 og en M3. Det er her kæden hopper af for mig smiley


Kommentér på:
Har aldrig helt forstået...

Annonce