{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Hvilken slags glasfiber {{forumTopicSubject}}

Jaae, nu har jeg snart brugt en del timer med at arbejde i den dejlige dunst med glasfiber, og der fik mig til at tænke på, hva for noget bruger i andre til fx at reppe en revnet glasfiber kofanger..?
Jeg ved ikk hva mit er for noget, da det er sponsoreret af min gamle arbejde, men polyesteren er fra gel-top..
Har både noget tyndt og noget tykt vævet noget, plejer at ligge et tyndt lag først, og så det tykke bagerst, og indtil videre har det dælme holdt længe fint.

Men hva slags bruger i andre, og hvordan gør i, når i render og hygger med glasfiber..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken slags glasfiber
  • #1   12. mar 2012 glasfiber .. høre til på både og på møllevinger ... til alt andet er det lort ..;D

• #2   12. mar 2012 Det samme som dig..

• #3   12. mar 2012 Hartmann---> tror egentlig at du finder glasfiber mange andre steder.. Fx er møllens nacelle faktisk også af glasfiber (de fleste er, dog er de tidligere af metal) og så er der faktisk også nogle der bruger glasfiber kofangere.. Nole sys det er crap, andre ser mulighederne i det, såsom at det er temmelig nemt at lappe en revnet kofanger sammen, hvis den er sf glasfiber.. Men sys ikk dit svar kom med noget meningsfyldt til mine spørgsmål...

• #4   12. mar 2012 mr polo ... det var som svar til dit spørgsmål om hvordan vi hygger os med glasfiber ... hygger mig sjældent med det smiley

• #5   12. mar 2012 Jamen hvis du aldrig selv gør det, så kan du jo heller ikk svarer på spørgsmålet..

• #6   12. mar 2012 det kan jeg vel nemt ? .. hygger mig ikke med galsfiber ,..

men bruger kufiber ? .. må jeg så være med ?

• #7   12. mar 2012 Ja da.. Bare der er fibre i.. Så kan selv kostfibre bruges..

• #8   12. mar 2012 haha .. det var ikke for at klandre dit arbejde .. men syntes tit det arbejde der er i glasfiber .. er rep af noget glasfiber lort der ikke kunne holde til at starte med (læs glas fiber skørter og andet skrammel) ... at man så kan bruge det til opbygninger af den ene elelr anden art . så er det en anden snak

• #9   12. mar 2012 Jamen jeg er ikk uenig, MANGE skørter og kofangere er lavet så i så tyndt/ringe materiale at man ligeså godt ku ha brugt papmache..
    Det er også en del år siden, jeg har kørt med glasfiber kofangere, men dengang måtte der forstærkning til, ligesom jeg er ved at lave nogle nu her..
    Har så også arbejdet med det i forbindelse med mit arbejde indenfor vindmøller..

• #10   14. mar 2012 Alstså min ting er lavet sådan:
    2 x gelcoat 3x lag 300.gr Måtter
    Men det kommer selvfølge også and på hvordan formen den er
    vis den ikke er alt for gode kan man lige så godt lad være med og gå i gang,spil af penge og tid
    Og så er da desvær for mange da mener de kan lave en kofanger men ikke har informeret sig rigtigt om alt det da indbær glasfiber desvær.
    Reparationer kan man jo lave på flere måder,bar man husker gøre tingene ordenlig rent og grunder dem men hensyn til plastik.
    Og husk og brug MASKEN og Handsker når i står indfor med det,det er ikke kun lugten det skader også din krop.
    Jeg får min Materialer ved noget da hedder AB Fiber i Vamdrup de er ret billig og har alt hvad man skal brug.

Kommentér på:
Hvilken slags glasfiber

Annonce