{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.651 visninger | Oprettet:

Kia ceed fælge HJÆLP! =( {{forumTopicSubject}}


Hej Bg

Jeg er ved at købe ny kia ceed Sw 1.4. Bilen bliver sænket 40/40 Og så synes jeg et sæt Dotz Hanzo fælge ville se godt ud til den.

http://www.randersautodele.dk/v2/alufae ... -daek.html

Sælgeren af bilen siger dog at de ikke kan være der og at de ikke anbefaler den fælg medmindre jeg går ned i 17 tommer.

Mit Spørgsmål er så. Om der er nogen herinde der har kørt med 18 tommer dotz hanzo med godt held, uden at den støder på skærmkanter over humpler i vejen og uden at
Man bliver stoppet af politiet fordi de stikker for meget udenfor i hvert vej kryds.

Jeg er ligeglad med at det er en smule ulovligt bare de ikke stikker AAAALT for langt ud og støder på, og jens betjent bliver alt for provokeret af det.

Hvis du har haft godt held med den montering så giv endelig dine dæk mål og hvad jeg ellers skal være opmærksom på.

På forhånd tak for hjælpen.

mvh jacob.
jacoform Indlæg: 1Tilmeldt: Tors 22 Mar, 2012 16:49Bilmærke og model: kia ceed swPostnummer: 8000


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia ceed fælge HJÆLP! =(
  • #1   22. mar 2012 om du køre på 19-18-17´", ..bare dækprofilen er rigtigt og ET er korrekt så kan de da godt være der, ..

  • #2   22. mar 2012 Hvis han siger at 17" kan være der, så vælger du bare en 18" med lavere profil på dækket smiley

  • #3   22. mar 2012 Men tror at 17 tommer ville se lige så godt ud som 18 tommer, hvis bare du har købt det rigtige dæk som ser godt ud på fælgen smiley
    - Stod med et sæt 16" Dotz som dem du vil have ude på arbejdet idag, og der var ALT for høj sæk kant på, du skal ned i noget 45 eller 40 smiley


  • #4   22. mar 2012 nu kan det jo godt være at det er berden på fælgen der er problemet, for en 18" er 8.5" og en 17" er kun enten 8 eller 7.5" på den fælg.

    men kender ikke lige så meget til den bil, men tror det er breden der er problemet, og at en 18" vil gå på indersiden af skærmkasserne hvis bilen er sænket



  • #5   22. mar 2012 Ja det er bredden. Han siger den kommer til at stikke lidt uden for skærmkanten... Men ved bare ikke om det er for meget eller det kun er lidt.

    Kan godt leve med at det er lidt, da de bare ser fedt ud, men ikke for meget da jeg så konstant vil blive stoppet. Er heller ikke interesseret i at skærmene går på hjulet hvis det er en mulighed.


Kommentér på:
Kia ceed fælge HJÆLP! =(

Annonce