{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Fælge & hverdagen {{forumTopicSubject}}

Kære BG mennesker,

Jeg står og overvejer 2 forskellige fælger fra mega wheels den ene er STELLERA & den anden er LATUSERA kan ses på http://alushow.dk/catalogue.html

Mine tanker kredser omkring at vil Stellera ikke meget hurtigt miste sin lille sølv glans streger og så vil det ligne at man kørte med hel sorte nogen, og vil farven ikke se grim ud efter stykke tid? og er ikke sikker på hvor tydeligt mønsteret vil se ud i virkeligheden. det er hva jeg tænke om den sorte. og så er der Latusera er den for lukket?

jeg skal ha dem i 16 fordi har nye dæk i forvejen i 16 og de skal sidde på en grå peugeot 407 SW smiley

Jeg har aldrig ejet alu fælge før min gamle bil var en 206er med kapsler så derfor jeg spørger jer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge & hverdagen
  • #1   29. mar 2012 Havde helt klart valgt den der hedder stellera. Den er fedest.

    Tror sagtens de kan holde sig pæne.


  • #2   29. mar 2012 hvis du sørger for at vaske og pudse dem tit, burde de gerne holde glansen..
    det sølv er enten lakeret eller chrom, så det blir ikke bare sort..
    jeg havde også valgt stellera,
    syntes latusera skal op i en stor størrelse før de er pæne..

    men det er jo dig som skal se på dem, så vælg dem du selv syntes bedst om smiley


  • #3   29. mar 2012 Det hedder fælge smiley

  • #4   30. mar 2012 Men er vi ikke enige om at det en sort lak der er på Stellera? så vil den jo falde lidt på et tidspunkt tænkte jeg. og jeg ved ikke om Latusera skal være større end 16 for at se ordentlig ud, har ingen erfaring smiley og det er svært at dømme udfra billede synes jeg. derfor jeg spørger hvad der passer til MIN bil. en 407 SW i grå

  • #5   30. mar 2012 Kig forbi min og se mine fælge. De er også med sort imellem. Så kan du se det ser fedt ud smiley

  • #6   30. mar 2012 Sorte fælge ser mindre ud end de i virkeligheden er, da kanten falder i med dækket. Derfor vil de se utroligt små ud på en 407'er. Hvis du ikke vil have større montering end 16", ville jeg vælge en enkel og grå fælg, da det vil se mest harmonisk ud.

Kommentér på:
Fælge & hverdagen

Annonce