{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Solfilm hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg er ny herinde så har ikke fået oprettet min bil endnu (Bliver snart gjort)

Men har en FiatFiat punto evo 2011

Mit problem er:

Jeg vil sætte solfim på min bagrude + bagerste sideruder så har købt en solfim af mærket "ultimate speed" med 5% lysgennemgang

er det noget lort?
er det noget man gør gå i krig med at forsøge?
hvis resultatet ikke bliver som forventet hvor svært er det så at fjerne igen uden at skade ruden eller de elektroder på bagruden?

Ps. det er en billig solfilm og ved godt at pris og kvalitet går hånd i hånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solfilm hjælp
  • #1   8. apr 2012 det er vel ting du har overvejet inden du kastede dig ud i købet?

• #2   8. apr 2012 det er ingen problem at fjerne igen vis du gør den inden for et par dage men tag ruderne ud det gør det hele meget nemmere smiley og så bare rens dem helt vildt godt og sprøjt godt men sæbevand på og så piller du den gemmensigtege plast af og ligger det med den side ned hvor plasten var og så skraber du alt luften ud men det bliver aldrig så godt som vis det var en prof der havde gjordt det smiley

• #3   8. apr 2012 få nogle til at lave det. det koster ikke alverden og så bliver det et godt resulvtat. jeg gidder ikke selv kaste mig ud i det.

Kommentér på:
Solfilm hjælp

Annonce