{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Bil udstyrs butik i Ålborg {{forumTopicSubject}}

Hej BG..

Hvordan tror i en Biludstyrs butik ville køre i Ålborg området?

Jeg tænker på en butik med body kits, sportsudstødninger, rude toning, fælge, anlæg, dvd skærme, lygter, dæk osv osv, altså alt fra indvendig til udvendigt og evt også dele til motor samt tuning....??
Jeg vil meget gerne hører jeres mening.

Jeg synes det mangler i området,,

MVH Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil udstyrs butik i Ålborg
  • #1   15. apr 2012 Nu ved jeg godt det ikke helt dækker alle de punkter du nævner, men der er jo en grund til at Jari Auto lukkede heroppe smiley

• #2   15. apr 2012 Er den lukket den der ligger/lå lige overfor SMC?? Den hed Supercar for mange år siden og fik nyt navn jeg ikke kan huske..
    Ovre på den vej der går op til Chrysler forhandlerne osv..

• #3   15. apr 2012 Den på gammel gugvej (smc) hed jo bilxperten før, de blev så opkøbt af Bilxtra..

Det er en bette bix som egentlig har okay service (og dog) men alle de ting de har er støvet og de har ikke rigtig noget smiley

Jeg savner ingen styling eller lign.

• #4   15. apr 2012 Det ville helt klart kunne kører..

• #5   15. apr 2012 Med den mængde T Hansen stylede Brian slæder der kører rundt - ja så bør der være et marked for det.

• #6   15. apr 2012 det er nok huslejen der er hæmskoen, for den gør at avancen skal være høj, og derved bliver man hurtigt udkonkurreret af netbutikker, biltema, thansen osv.

Jeg ville ikke turde kaste mine penge efter sådan en biks, så skulle det være som webshop hjemmefra, evt med et lille showroom.
    men med et selvstændigt og dyrt butikslokale tror jeg ikke på det.
    og man skal oogså gøre sig klart hvad man vil have i løn, for man skal nok ikke tro man kan trække ret meget over 20k om måneden ud til sig selv om måneden.

• #7   15. apr 2012 og nej folk skider idag på servicen, bare det er billigt, og nettet har jo gjordt det super nemt at tjekke prisen hos næsten ALLE butikker i løbet af kort tid.

Kommentér på:
Bil udstyrs butik i Ålborg

Annonce