{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Skal polere bil på torsdag. Polèr middel? {{forumTopicSubject}}

Hva ville i bruge som er rigtig godt smiley den har en masse vaskehals ridser og det er ikk helt vildt endnu. Men det ser jo ikk godt ud mere smiley nogen der kender en god fysisk butik nær køge eller bare sjælland smiley

Det er første gang jeg gør det. så hvor lang tid vil i skyde på det tar ?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal polere bil på torsdag. Polèr middel?
  • #1   14. maj 2012 søg i forum. der er masser af info :o)

• #3   14. maj 2012 Bilpleje.nu, han ved virkelig hvad han snakker om.

• #4   14. maj 2012 bilvask.nu kan jeg anbefale han har alt hva du skal bruge

• #6   14. maj 2012 Tak for det folkens smiley prøver bilvask i greve han har os den der claybar smiley

• #7   14. maj 2012 Vi bruger 3m fast Cut plus

• #8   14. maj 2012 Lad hver og køb alle de produkter de anbefaler..
    For det første , får du intet for prisen , du får en sølle lille bøtte.
    For det andet , så dur det slet ikke ordentligt.

Kør ned til den lokale maler og få noget af ham.
    Du kan ofte få meget for pengene samt det er noget som dur fra ham af og ikke et eller andet lort de sælger i butikker hvor de dårligt aner noget om produktet.

Jeg plejer og gøre det , og har været super tilfreds.
    Det er noget bedre og arbejde med og kan næsten gøres med en klud.

Iforhold til alt det andet , som skal ha alt muligt tilbehør bare for og ku arbejdes med.

• #10   14. maj 2012 Umildbart hvir du ikke har erfaring med en polermaskine, vil jeg anbefale dig at købe en god polercreme der kan bruges i hånden og så masser af korrekt polerteknik. ellers en polish der samtidig er en glaze så dækker/fylder du de lette vaskeridser ud og slutter af med en god voks eller forsegling først, hvis den skal holde længe.
    Med maskine kan du fjerne meget mere, men kræver korrekt teknik og tålmodighed, samt de rette produkter.

Michael fra Bilvask kan helt sikkert guide dig på vej med rette produkter som virker, hvis man bruger dem korrekt, ved en maler aner du sgu ikke om du får det rigtige produkt og det er ikke sikkert deres er meget bedre heller....

Bruger ikke selv Megs, da jeg synes det er overhyped og alt for dyrt ift hvad du får og jeg importerer selv det jeg har brug for direkte fra udlandet, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med andet end vejledning.

• #11   14. maj 2012 Jeg var heller ikke imponeret over Meg's produkter.
    De gik mere op i deres dufte i produkterne da de var og fremvise det i butikken.

• #12   14. maj 2012 Autoglym har et godt rygte i udlandet. Jeg er dog ikke super imponeret

Kommentér på:
Skal polere bil på torsdag. Polèr middel?

Annonce