{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tips til og monter Scoop ..?
  • #1   8. mar 2006 tror sgu ikke det revner hvis man laver de ordentligt... evt med glasfiber måtter..

• #2   8. mar 2006 Lim det fast på en helt afslebet ren motorhjelm, med rudelim!
    Og så forstærk det med glasfiber på inder og yderside..

• #3   8. mar 2006 det er ikke for at være nedværdigende...men hvis du ikk har helt styr på hvordan man skal gøre det, så få en til det der har tjek på det. Du burde kunne finde en maler der vil gøre det for dig, og de hvad hvad de laver. Du kan nemt ende med et halv dårligt resultat hvis du er lidt usikker på hvordan du gør, og det er altså surt hvis man nu kunne få det perfekt ved at slippe en 500 - 1000,- ekstra hos maleren...bare min 5-øre...

held og lykke med dit projekt smiley

• #4   8. mar 2006 Enig med Rasmus

Hvis du ikke er sikker på hvordan du skal gøre, så betal en for at gøre det for dig.

Det er ikke bare lige så let.

• #5   8. mar 2006 ja jeg kan godt selv sætte den på og det med glasfiber kan jeg også jeg skal bare have maleren til og spartle den og male den men de 2 jeg har spurt siget at det revner i lakken efter halvt år har i oplevet det og kan de ikke undgået hvis det gøres ordenlig

• #6   8. mar 2006 Ja jeg har oplevet det revnede. Det var på min første bil, hvor jeg lavede det selv... Der var det et stort hit, og da jeg var til dhb, kiggede jeg nemlig ekstra efter dette, og på 7 ud af 10 som havde lavet dette ved deres kølerhjelm, var det revnet. Men det er til at lave uden det revner, siger bare der er stor mulighed for at det revner hvis det ikke er lavet ordentligt. smiley

Kommentér på:
Tips til og monter Scoop ..?

Annonce