{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med "Xenon" look?
  • #1   3. jun 2012 jeg vil hellere anbefale du køber sådanne pærer fremfor uorg. xenon kit da det blænder a h til smiley

men for at besvare dit spg. så lyser de ganske godt op smiley og ja farvetemp er på 4300 kelvin, hvilket vil sige de lyser med en gul/hvid lys:)

• #2   3. jun 2012 De her er lige så ulovlige som xenon kits, de blænder også da det er 90/100w

• #3   3. jun 2012 Med 90/100w pærer er der chance for at du smelter lygtehuset, og hvis du er virkelig heldig ryger ledningsnetværket. Xenon-hvide pærer findes ikke. Hvis du vil have xenon så anskaf et originalt sæt med lygtevaskere osv osv.

• #4   3. jun 2012 hvis du skal have xenon look så er den eneste rigtige vej mtec super white..
    Har prøvet så mange andre

Det gode ved mtec.
    Det er lovligt!
    ok levetid.. (ca et år på mange biler..)
    De kører ikke med flere watt end en normal pære af samme type!
    Har et flot hvidt lys imodsætningen til så mange andre pærer!
    Giver en god mængde lys på vejen! (de er lovlige så de giver mindst lige så meget lys som normale pære smiley )

Der findes et hav af xenon look, men synes sku ikk nogle kommer på niveau med mtec.. Enten er de ulovlige, ellers har de ikk samme fede farve..

• #5   3. jun 2012 Daniel D:
    Du vil aldrig kunne smide lovligt xenon på alle biler.. Det kritiske punkt er altid om der findes godkendte xenon lygter.. hvis der ikke gør er du på røven smiley

men ja ellers er xenon den bedste løsning..
    Lang levetid
    Fed farve
    ca 3-6 gange mere lys på vejen end hallogen..
    osv smiley

• #6   3. jun 2012 Tror du skal kigge efter noget der hedder m tec smiley

• #7   3. jun 2012 Nu bor jeg i Sverige. Bor så langt ude i vildmarken at jeg ikke bliver stoppet i min Danske bil som har været afmeldt i snart 2 år. Her i byen er politiet ligeglade med om man køre med snescooteren på vejen. Så om pærerne er ulovlige, betyder ikke noget. Politiet er i byen første weekend efter lønning når kroen har åbent.. Her kan alt lade sig gøre ;o)

Ang. pærerne. Det er ikke så meget look'et jeg er ude efter. Mere selve lyset. Farveområdet egner sig godt til de små skovveje heroppe. Jeg kører i forvejen med 100W pære i bilen. Varmeafviklingen sker med 2 små huller i hvert lygtehus

• #8   4. jun 2012 Du skriver det ikke er looket du er ude efter men mere lyset?
    Så skal du ihvertfald holde dig langt væk fra xenon look a like pære da de lyser vejen op rigtigt ringe og dårligere end normale pære. Hvis man endelig vil have sådan noget så er M tec de bedste, alt andet plejer at være crap, uanset hvor smarte de så ser ud.

• #9   4. jun 2012 K H:
    Hvorfor så starte med at skrive xenon look?
    Du gider ikke have useriøse svar.. Hvad med at skrive et seriøst indlæg?

Helt færdig..

Hvis du vil have kraftig lys så er det osram nightbreaker osv du skal have fat i.. Længere er den ikke..

Kommentér på:
Erfaring med "Xenon" look?

Annonce