{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "styling audi a3"
AUDI A3 Styling?
Hej jeg ville høre om der er nogen som kender et par fede sider med styling til en Audi A3 1,8 T fra 2001... Skørter, spoiler... Jeg kunne at få en blowoff ventil, til den... :o) Håber i kan hjælpe !
Hej jeg ville høre om der er nogen som kender et par fede sider med styling til en Audi A3 1,8 T fra 2001... Skørter, spoiler... Jeg kunne at få en blowoff ventil, til den... :o) Håber i kan hjælpe !
Skrevet af: > NLS < - 6. nov 2005
udstødning styling audi a3
Hej BG, Jeg ville gerne bygge lidt om på audien så den fik noget udstødning der minder om det her : http://www.cm-carparts.dk/simons-komplet-sportsudstodning-90 Nogen der kender et godt mærke, el...
Hej BG, Jeg ville gerne bygge lidt om på audien så den fik noget udstødning der minder om det her : http://www.cm-carparts.dk/simons-komplet-sportsudstodning-90 Nogen der kender et godt mærke, el...
Skrevet af: Peter C - 4. maj 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
jan 2003
Følger: 10 Følgere: 27 Biler: 13 Emner: 10 Svar: 344
Find noget som alle ikke kører rundt med, men en gevindundervogn og et sæt 18" fælge gør altid underværker på en A3!
mar 2003
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 23
Sidder faktisk med det samme problem af styling af min Audi A3
Indtil videre vil jeg bare:
Sænke den
18" fælge på
Toned Ruder
Hvide Baglygter
SideSkørt (måske)
Og så anlæg.
Havde tænkt mig at måske male front og bag kofanger 100% i bilens farve. Men ved ikke, alt koster jo også penge :oP
Nicki
mar 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 54 Svar: 100
mar 2003
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 23
Nogen af jer der kommer ude på Striben i KBH ?
Mvh
Nicki
styling audi a3