{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Luftundervogn/gevindundervogn Polo 6R {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Kan det virkelig passe at man ikke kan få en luftundervogn billigere end 18.000 kr.? Jeg vil max give 10.000 kr.

Ellers skal jeg have en god gevindundervogn, der kan sænkes ned til 80 mm som minimum.

Nogle der har nogle erfaringer eller gode forslag, så lad mig gerne høre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luftundervogn/gevindundervogn Polo 6R
  • #1   30. jul 2012 bags are for groceries ;P
    vælg en god gevind blir du gladere for i længden smiley

• #2   30. jul 2012 Du kan godt få gevindundervogne der kan sænke 80 mm, bl.a. KW

• #3   30. jul 2012 Marco: Bliver man gladere for en gevind.. næppe smiley Det er da både 100x federe med luft, og bare det at man lige hæver den når der lige kommer et bump pga. vejarbejde eller lign istedet for at smadre kofangere osv. tjener sig da hjem lynhurtigt, men 10.000,- for du ikke noget ordentligt for smiley

• #4   30. jul 2012 men kan det holde i længden ?
    har kun hørt dårligt om luft da delene altid går i stykker også er det vist ikke så godt at køre med om vinteren og sådan smiley

• #5   30. jul 2012 ingen arme ingen småkager ... vis du ikke har råd til at købe det , må du vente .. ellers håbe at finde noget brugt ..

G.A.S undervogne er kanon og lige til at montere .. men forvent ikke racerbils køre egenskaber med luftundervogn ... men var oven ud lykke lig for min (tjek min seat)

• #6   30. jul 2012 hvorfor luft undervogn ?

min mening er at det er for tøse børn, for folk som ikke tør køre lav konstant og ikke kan finde ud af at kører lav bil over humbler smiley

• #7   30. jul 2012 claus .. efter min mening er gevind-undervogn for fattigrøve ellers vil vi bare have en bil der er lavere til træf end dem med gevind og samtidig kan beholde vores kofanger .. smiley

• #8   30. jul 2012 GAS er lavet på KONI ben osv. de fungere bare, og har aldrigt hørt dårligt om dem, virkede også fint på min dengang, og det var den 1. generation før KONI kom med indover osv.

Claus : Når du først har måttet vende om på motorvejen og kører tilbage mod trafikken i nødsporet fordi de har lavet vejarbejde så man skulle over i modsatte vejbane, men ikke kunne komme over, så savner man at man ikke stadigt havde airride ;D

• #9   30. jul 2012 smiley ja vær man sin mening smiley

for mig vil en luftundervogn ikke være til gavn for jeg ville bare kører den ned og så la den blive nede smiley

jeg er ikke gået på i nu med min kofanger selv om de kun er 3 cm over jorden smiley

• #10   30. jul 2012 kim P

den har jeg så ikke lige prøvet i nu smiley

ja der kommer nogen bump og huller engang i mellem som er en kæmpe udfordring men intil videre har jeg kunne klare dem, det kan jeg li ved en lav bil at alting ikk er så nemt smiley

• #11   30. jul 2012 Hvis man nu har travlt er det heller ikke så fedt at bruge 10 min på at komme skråt henover bump osv. Også kan de bare blive lavere end biler med gevind = Win - Win ;D

• #12   30. jul 2012 det er jo fordelen med luft ... kan køre i alle højder smiley og så lav som dem med gevind hvis det skulle være smiley ...... selv med hjul i en ordenlig størrelse ;D hehe

• #13   30. jul 2012 Det er sgu røv og nøgler med så lave biler. Taler ef erfaring med min s14. Men fuck it, det ser fedt ud smiley

• #14   30. jul 2012 Det er svært at sige. jeg har haft udfordringer med min bil fordi den er så lang. jeg vil tro det er næmmere at køre skamsænket bil hvis den er lidt mindre i størrelsen.
    Luft er til cruise og til show - gevind er til race

• #15   30. jul 2012 Superfjams : Enig.. Har hørt mange klage over for blød undervogn til race når de har haft luft undervogn.

• #16   30. jul 2012 Tja det med egenskaberne skal jeg nu gerne høre hvor i har det fra?
    For læste i et amerikansk Popular HotRodding (deres udgave af Vmax) for nogle år siden hvor de testede luftundervogne og tog en omgang med den undervogn den havde først, på en trackday og der endte de med at få bedre tider med luftundervognen, sååå deeett. smiley
    Det gælder jo ikke kun om at den skal være hård i undervognen, for så ku man jo bare fastmontere svingarmene, og det kan jeg ikke anbefale (been there done that)

Men tjek ebay og søg efter noget brugt, jeg havde da kig på et par luftundervogne da jeg ville lave min SeVille til LowRider, og de lå da der på de 10.000, men jeg vil så hellere over i den lidt tungere klasse og evt. køre noget rigtigt hydraulik på den til den tid..

Kommentér på:
Luftundervogn/gevindundervogn Polo 6R

Annonce