964 visninger
|
Oprettet:
BMW E36 328i Cabriolet - styling? {{forumTopicSubject}}
Hej BG'ere!
Jeg har en BMW e36 328 Cab, som vinteren over skal have den helt store tur.... Jeg har overvejet at bygge e46 front på den, men er meget i tvivl - hvad syntes i???
Det skal lige nævnes, at den står helt original nu med alt i M3 fra fabrikken: for- og bagkofanger, sideskørter, spejle osv...
Kom med jeres meninger med begrundelse, ikke bare ja/nej..
Mvh Allan
jun 2003
Følger: 40 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 9 Svar: 439
Hvis du har lagt mærke til stilen i DK, så er den heldigvis begyndt at gå mere og mere mod OEM stilen, hvor man holder sig til OEM udstyr, og så nøjes med at smide bilen på dunken, med nogen syge hjul på.
Har selv e36 cab til at holde, og den skal bare bibeholdes i org. stil med m3 grej på, og så ellers på maven
Det var så MIN personlige mening....
nov 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 4 Emner: 15 Svar: 72
feb 2004
Følger: 36 Følgere: 34 Biler: 3 Emner: 122 Svar: 511
Lad nu være med at ødelægge bilen med alt muligt andet uharmonisk gejl.
Hvis den står med M3-skørter på må den stå sindssyg pænt!
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 19 Emner: 3 Svar: 841
HVis du har en original E36, med M-sport pakken.. så har du en ældre, men stadig utrolig stilfuld BMW Cab...
Og det er bare en forkert bevægelse på værkstedet, så ligner den en smagsløs kebab container.. lad nu være... vær glad for den som den er, og så brug lidt penge på at få den top poleret, og klargjort indvendigt.. Måske en bedre undervogn og en tårnstiver.
Den skal der IKKE pilles ved
dec 2003
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 107
Tak for jeres input - det er altid rart nogle forskellige meninger..., selvom de ikke var så forskellige!
Hvis den skal laves med anden front ville det selvfølgelig blive lavet 100% iorden - og efter alle kunstens regler.
Men jeg vil give jer ret i, at den originale stil er fed, selvfølgelig med en sænkning og de rigtige fælge....
Dette ændrer dog ikke på at den skal have tur til vinter, hvilket bringer mig til næste problemstilling - farven!! Jeg overvejer det sikre valg med en mørk farve måske med lidt kobber skær - men jeg overvejer kraftigt m5 blå for noget lidt anderledes...
Kom gerne med jeres meninger...
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
mar 2004
Følger: 82 Følgere: 78 Biler: 8 Emner: 116 Svar: 1.329
BMW E36 328i Cabriolet - styling?