{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Forrude stripe {{forumTopicSubject}}

Hey..
Jeg har lige tonet mine bagerste ruder og i den anledning fandt jeg ud af at det er forbudt at tone de foreste ruder med toningsfilm men gæller det også den stripe mange folk køre rundt med øverst i forruden? kan en bil gå igennem syn me sådan en stripe?

Hilsen Kenth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forrude stripe
  • #1   30. mar 2004 En af mine venner blev stoppet i Grenå, fordi han havde den stribe i forruden. På en saxo. Den blev målt og det hele. Bøde 500 kr. Der er ellers masser af udsyn. Så desværre, det må man ikk. regner nu med at jeg os ska ha i.


  • #2   30. mar 2004 det er noget med nogle nye regler som er kommet ... før måtte man have en streamer i forruden, bare den ikke gik mere end 10 cm ned .. men nu må man slet ingen ting have... smiley

  • #3   30. mar 2004 Der var os nogle der sagde at man måtte have en i, hvis den ikk gik længere ned end til hvor solskærmen gik ned til. Men det passer heller ikk. Vi spurgte faktisk betjenten. Han var nok sådan en gammel en, der ikk kan lide biler, der er fede. og så syntes han, at min kammerat sku pille hans nysatte skørter af, da han ikk kan komme ud i rabatten uden og køre på. Det jo ligesom heller ikk derude vi kører.

  • #4   30. mar 2004 så ville jeg fadme bliver fucking sur! vælte han's motorcykel eller et eller andet ej... men jeg vill bare blive sur!!!

  • #5   30. mar 2004 Forrude og forreste sideruder i motordrevet køretøj må ikke være
    forsynet med solfilter i form af påsprøjtede eller påklæbede film,
    der helt eller delvis dækker ruden.
    Bestemmelsen gælder dog ikke forrude ved det indvendige førerspejl
    i et område fra rudeåbningens øverste kant og højst 100 mm
    ned og i en bredde, der ikke overstiger det indvendige førerspejls
    bredde med mere end 20 mm i hver side.


  • #6   30. mar 2004 Hmm, ser lidt kikset ud, med 100x200 mm streamer i forruden. (-:


  • #7   31. mar 2004 Der bliver kun snakket påklæbning men hvad med "indbygget toning"??, har på min lamborghini repl. en sådan, ruden er kommet fra fabrikken sådan..

  • #8   31. mar 2004 Hvis ruden er tonet i toppen, eller røgfarvet i det hele. Det må de godt. Det kan man godt kigge igennem.

Kommentér på:
Forrude stripe

Annonce