{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

The Dude
The Dude
Tilmeldt:
9. sep 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

RS4 fælge {{forumTopicSubject}}

Kære alle Bilgalleri-brugere, der læser dette indlæg..
Jeg står og mangler nu bare nogle flotte fælge til min polo 6n2 1.4 16v '01, og jeg har set rigtig mange med selv samme bil køre rundt med netop de fælge, som jeg har meget svært ved at finde.. Det drejer sig om et sæt nye eller meget lidt brugte (de skal helst stå som nye) RS4 fælge, som skal passe på ovenstående bilmodel.. Problemet har indtil videre været, at de fælge, jeg har fundet, ikke har matchet hulafstanden på min bil.. Og jeg fandt da også ud af, at den størrelse! jeg søger (16" 4x100 - og der er vist også en anden variant, men pointen er, at det er 4-bolts-fælge, jeg søger), er meget svær at få fat i, da den vist er gået ud af produktion.. - nu bliver den stadig lavet som replica, men det er 5x112 eller deromkring, og dvs., at den model, jeg så hele tiden finder, når jeg søger efter fælgene, har nøjagtig samme mønster, men ikke passer på min bil, da jeg skal bruge dem med hulafstand 4x100 (den gamle RS4-model) og ikke den nyere model, hvilken er den eneste, jeg kan finde frem til, med hulafstand 5x112.. Derfor spørger jeg nu jer, kære Bilgalleri-brugere, om ikke bare én af jer kunne hjælpe mig ved at fortælle mig, hvordan det er muligt at finde et sæt RS4 fælge i 16" med 4 bolts-montering (mener den hedder 4x100) og ikke den model med 5-bolts-montering (5x112).. Det mærkelige ved det er, at jeg tit ser polo 6n2'ere med netop disse fælge til 4-bolts-montering, men jeg selv kan åbenbart ikke få fat i dem.. Nogle ideer? Tips og tricks? -eller nogen, der rent faktisk ved hvordan man får fat i sådan et sæt? Fælgen har i øvrigt 9 eger, der alle har samme størrelse, og der er også et stort Vw-logo i midten.
På forhånd tak for jeres tid og hjælp..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RS4 fælge
Kommentér på:
RS4 fælge

Annonce