{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.142 visninger | Oprettet:

Læderkabine til Skoda.... {{forumTopicSubject}}

Hey

Nogen der ved hvilke kabiner der kan passe i en Skoda Octavia fra 2000.... sedan/hatchback....det skal helst være med det hele...dvs dørbeklædning osv.

Jeg tænker om der er andre bilmærker udover Skoda hvor jeg evt kan "stjæle" en fra evt hos en hugger

Håber nogen kan hjælpe smiley

Hilsen Maria

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læderkabine til Skoda....
  • #1   6. nov 2012 Ingen dørsider passer andet end Skoda Octavia selv. Men du kan bruge for og bagsæder fra VW Golf 4, Seat Leon 1M, Audi A3 8L og så er det vist det. Alternativt er der jo kabinen fra en Octavia RS, men har hørt de skulle være svære at holde rene og finde til en fornuftig pris. Jeg selv går med tankerne om en læderkabine fra en Golf 4 GTi, så får du de fede Recaro sæder og de kan fås til en nogenlunde pris. Håber det var svar nok smiley

• #2   6. nov 2012 få dit eget syet om, er ik så dyrt idag

• #3   6. nov 2012 Hmm har I evt erfaring med at få fra udlandet..? Eller kan det overhovedet betale sig mon? Men ja har godt tænkt på den fra RS'eren... min er sort så den sorte kabine med hvide detaljer ville passe sååååå dejligt til smiley Men synes sgu ik rigtig de hænger på træerne smiley

• #4   6. nov 2012 jeg har haft en komplet kabine fra en octavia rs med hjem fra tjekkiet til en kammerat, den kostede den nette sum af 1800 kr og havde jeg haft den gamle kabine med ville jeg ha fået en 500 kr for den i bytte

• #5   8. nov 2012 Tigger : okay det lyder jo vildt billet osv. Men hvordan opstøver man dem i udlandet? Er der nogen bestemt hjemmesider ? Ku selvfølgelig prøve at se på eBay

• #6   8. nov 2012 jeg fandt sæderne igennem den tjekkiske ebay og bad derefter vores vært om at tage kontakt til sælger osv. jeg har dog tit set rs kabiner til salg på den tyske bay

• #7   10. nov 2012 OKay det tror jeg at jeg vil forsøge så... det lyder vældig tiltalende med den prisklasse også. Tak for hjælpen smiley

• #8   18. nov 2012 Jeg har en sort Recaro kabine i min, og mener faktisk den er lavet til passat

Kommentér på:
Læderkabine til Skoda....

Annonce