{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

nogen med forstand på interiør liste foliering?? {{forumTopicSubject}}

vil gerne ha mine org audi S4 interiør lister på døre og instr bord folieret for at prøve et nyt look.
kan en proff folierer monterer folien UDEN at listerne skal afmonteres??? på sådan en audi a4 b5 er det lavet så "smart" at de sidder med spring klips fra bagsiden. dvs alle 4 dørbeklædninger skal af og halvdel af instr bord skilles ad. OG DET GIDER JEG IKKE! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen med forstand på interiør liste foliering??
  • #1   7. nov 2012 er ret sikker på at Dawid kan, han har lavet det i hans bil smiley
    han er på min profil smiley


  • #2   7. nov 2012 jamen kører gerne efter det. men søger en der VED/KAN lave det uden at afmontering er nødvendig. jeg er pis doven så gider ik skille lortet ad. de org S4 lister er sådan helt fin "nobret/ru" men går ikke udfra det går gennem filmen. det er meget "finkornet" eller hvordan man lige beskriver det. smiley
    det skal være gult som dette billede. gul audi skal da ha gule lister. smiley


    profilbillede
  • #3   7. nov 2012 jo men problemet er ikke at finde en der er dygtig til at foliere. for det der mange der er. problemet er OM det er MULIGT at foliere mens lister er MONTERET i bilen.
    smiley


  • #4   7. nov 2012 arbejder selv ved et skilte firma hvor vi laver alt i folie, det kan sagtens lade sig gøre uden at afmontere lister, du skriver de er ru/nobret vil bare sige alt kan ses igennem folie, det vil også blive nobret

  • #5   7. nov 2012 må jeg spørge om hvorfor du vil ha det lavet imens det sidder i bilen?
    det er jo meget nemmere for ham der skal lave det hvis han piller det af? også er du også sikker på at der ikke er nogen steder hvor det vil kunne ses?


  • #6   7. nov 2012 Fordi skulle jeg endelig bøvle i at afmontere dem ville jeg anytime smide dem til autolakerer istedet.

Kommentér på:
nogen med forstand på interiør liste foliering??

Annonce