{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

20" på Golf 5 GTI? {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Har en Golf 5 GTI. Er så småt begyndt at tænke over fælge til sommer. overvejer lidt BBS old School men så kommer problemet med min indkørsel smiley

Jeg har disse super fede split fælge til at ligge, men ved ikke om 20" bliver for stort. bilen vil naturligvis blive sænket så de står perfekt. Men bliver det for voldsomt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  20" på Golf 5 GTI?
  • #1   15. jan 2013 Har desværre ikke muligheden for at prøve fælgende på bilen lige nu. Da de ikke ligger på min bopæl og skal have nye dæk.

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #2   15. jan 2013 Her er 20" på en golf 5 ..

    profilbillede
  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #3   15. jan 2013 Og her

    profilbillede
  • #4   15. jan 2013 Det ser da faktisk ikke helt tosset ud. Min er hvid og vil mene de vil pynte bilen. Har tidligere haft dem på en Scirocco.


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #5   15. jan 2013 Og her

    profilbillede
  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #7   15. jan 2013 Den eneste hvide med 20" jeg lige kunne finde..
    Den skal bankes helt i kælderen med 20" så ser det ondt ud ..
    Men det plejer du os at gøre eller kan munken sikker hjælpe smiley


    profilbillede
  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #8   15. jan 2013 Jeg siger det er helt klart er go, det kommer til at se ondt ud med 20" og de fælge du har passer fint til en hvid golf ..

  • #9   15. jan 2013 Syntes i hvert fald de er super flotte. Stod rigtigt godt til en bekendts Scirocco. Jeg må få købt nogle dæk og prøve dem på smiley

  • #10   15. jan 2013 Mht til sænkning ligger der en gevind i kælderen der venter på at blive smidt på. Så på maven skal vi nok få den smiley

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #11   15. jan 2013 Det så skide godt ud på munkens scirocco, og er sikker på det ser lige så godt ud på en hvid 5er gti, især når du smider den ned med gevind .. smiley
    Det skal nok blive godt ..


  • #12   15. jan 2013 Jep syntes også de var rigtig gode dertil. Købte den af en kammerat fra aalborg til min gamle Altea. Men den nåede at blive stjålet. De må på golfen så snart vejret tillader det smiley Hvad køre du i nu, stadig Vento med US. nummerplade :)?

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #13   15. jan 2013 De skal da på smiley
    Det er irriterende folk ikke kan holde lapperne for dem selv ..

    Haha nej ventoen "us" blev byttet med en alfa 156 for nogle år siden, så derefter en e36 og nu har jeg en gammel vectra b komfort som intet har med komfort at gøre efter den blev sænket med en herlig G-maxx undervogn .. Selv 100% lige og helt nyt asfalt er som at køre på brosten .. smiley

    Hvad går gti'en af km/l ved blandet kørsel?


  • #14   15. jan 2013 Ja efter halvanden måned var det sgu ret bittert og har intet hørt :S Steg godt i forsikret og de er dyre nok i min alder :S Men tabte ikke noget på den.

    Hehe bare man kan komme frem og tilbage. Jamen køre faktisk kun by kørsel og der går den ca 9-10 stykker. Havde den til fyn i julen og der gik den 13 i snit. Det var også 95% motorvej. Så det er vidst okay for en benzin bil smiley


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #15   15. jan 2013 Det var sgu og bittert ...
    Heldigt du ikke tabte noget ved det, og forsikringen falder jo igen smiley

    Alt er næsten bedre end at gå smiley
    Så længe min datter er lille magter jeg ikke skulle have ny bil, så kan jeg få det dårligt hver gang den får en ridse eller lign sådan er det heldigvis ikke med de gamle kasser smiley

    Det er ok med 200 hk, det tror jeg ikke man skal klage over .. smiley
    Den skal da lige chippes når den får undervogn og fælge på ? smiley


  • #16   15. jan 2013 Ja meget. Ja om tre år skulle den gerne falde igen. Men det må man tage med. Købte en billig 106 lige efter Alteaen blev stjålet så helt lost var jeg heldigvis ikke, der skulle så gå 4 uger før forsikringen foretog jeg noget yderligere. Man var da ved at gå ud i sit gode skind i den lille bil. Så købte golfen tre uger efter Alteaen var væk. Den er jeg faktisk blevet godt tilfreds med. Køre ikke så langt længere så om den er lidt tørstig går nok. Har godt nok overvejet et besøg hos Landberg. Men er ikke nået så langt endnu. Kunne forerstille mig der kunne hives 30hk ekstra ud af den. Kunne også være lækkert med en udstødning med lidt forsigtig lyd i.

    Har ingen børn endnu, men når den tid kommer må man nok bare se i mellem fingerne med de skræmmer der må komme hvis man vil have en fin bil, desværre smiley


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #17   15. jan 2013 Det er også bare en kørekasse sådan en 106 smiley
    Kan godt forstå du købte Golfen smiley
    30 hk burde der nemt kunne hives ud af den, og en udstødning så spiller det bedre .. smiley
    Altså man må jo bare finde sig i det med ridser osv selvom det er ærgerligt mår man står med sin helt nye M5 eller hvad nu og den lige få en ordenlig ridse af et eller andet lorte legetøj barnet banker hen af siden ..
    I min verden giver det mig grå hår, bare tanken gør, og jeg har bestemt ikke brug for flere grå hår i min alder smiley


  • #18   15. jan 2013 Ja 1.1 det bliver man hurtigt træt af. Men jeg kom da fra A-B.

    Ja er godt nok noget øm over bilen, kantstens ridser osv kan smadre hele dagen af! Så de grå hår skal nok dukke frem lige pludselig hos mig smiley Så når børnene er opdraget og pengene er der så kunne det være lækkert med en M5 eller CLS smiley


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #19   15. jan 2013 Når børnene er flyttet hjemmefra passer bedre smiley
    Det er gode biler begge to smiley
    Eller en M6 eller eller der er mange smiley

    Der er heller ikke noget værre end kantsten og Bilka buler/ridser.. Så er dagen ødelagt især hvis det er andre ser har lavet dem og man ikke fangede dem inden de bare skred som de fleste gør ..
    Det minder mig om der var en der havde skrevet DØ BRIAN på den alfa jeg havde med fede hvide streger med spraymaling, nu hedder jeg så godt nok ikke Brian men folk har ikke respekt for ting der ikke er deres ..

    Det er også det eneste man kan med en 106 A-B smiley


  • #20   15. jan 2013 Så er man nok for gammel og kedelig til den tid smiley Ja sådan en M6 er lækker! Syntes bare ikke rigtigt interiøret i en BMW hitter. Audi de kan virkelig lave flotte kabiner! Nej det er pisse irretende. Fik en i min A4 Cab for nogle år tilbage. Heldigvis fangede jeg ham i det. Men han havde selvfølgelig bakket væk derfra. Så fra nu af holder jeg altid langt fra indgangen til bilka osv gerne over 2 båse. Så sker der ingenting smiley Men ellers er jeg aldrig blevet udsat for noget hærværk. 7-9-13 smiley

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #21   15. jan 2013 Audi er satme også gode til interiør .. Der tar de klart første pladsen helt enig .. smiley
    En Bmw er mere et cockpit men absolut også lækker kvalitet ..

    Det var altid noget du fangede han drønnerten inden han stak af ..
    Bilka et også et farligt sted, det er lidt som at smide bilen bag buddy holly fredag eller lørdag nat og håbe på den stadig er hel når man kommer ud igen .. smiley


  • #22   15. jan 2013 det går ikke, prøvede selv 20" på min da jeg fik den, du kan ikke dreje uden at den går på

  • #23   15. jan 2013 Phillip V - hvilke dæk havde du på?

  • #24   15. jan 2013 235/25 20 mener jeg det var

Kommentér på:
20" på Golf 5 GTI?

Annonce