{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klarlak, som skaller
  • #1   3. feb 2013 Jeg har forsøgt med min mors bil da hun havde den, men det lykkedes aldrig at få ordentligt.
    Lige meget hvor meget jeg pillede af og gav nyt klarlak, for fortsatte det med at skalle af nye steder.

• #2   3. feb 2013 Det er kun et meget afgrænset område på den ene dør, som af en eller anden grund har valgt at skalde af - resten af bilen ser ud til ikke at have problemer. Jeg tror jeg vil prøve at rense det af med xylen, slibe det med fint sandpapir og give nogle lag klarlak. hvis det går galt vil en heloplakering af døren nok ikke væere meget værre end end reperationen alligevel sikker...

• #3   3. feb 2013 Det er en "ommer". Din bil har højst sansynligt fået en gang "salgs-lak" på et tidspunkt, og nu skaller lortet af fordi forarbejdet ikke blev gjort ordenligt den gang. Der er kun at gå den sure vej, og så få det gjort ordenligt. Nu ser du ved selvsyn resultatet af en som liiiige skulle ha' det lavet efter "fyraften"

• #4   3. feb 2013 Det er en ommer., alt andet ville være spildt arbejde ..

• #5   3. feb 2013 Men det er højst sandsynligt fordi den har stået for længe mellem klarlakken er sprøjtet på og så vedhæfter den overhovedet ikke og derfor skaller den jo så af.,.

Men prv og vandslibe 30 cm uden om det der skaller og giv det lak , så kan du MÅSKE redde det .. dermed ikke sagt at du kan, men det er et forsøg værd..
    Men jeg havde klart fået det omlakeret , da det med sikkerhed kommer til at spille som det skal .. Medmindre de også laver fejlen mellem lagene

• #6   3. feb 2013 Hmm rent gæt. En Ford fra midt '90 ca?

• #7   3. feb 2013 Jeg tror lakken er meget gammel - måske man for mange år siden har givet den en gang klarlak - og så holder det jo ikke. Men - det har jo holdt i rigtig mange år - så tidligere ejer, som gav den salgsturen - eller hvad i kalder den- har det jo været fint nok for.

Det er en Ford fra 70'erne, David. smiley

• #8   3. feb 2013 Jeg maler sgu bare hele døren - og laver den helt fra bunden. Så må vi håbe resten ikke snart skaller også.

Tak for hjælpen.

• #9   3. feb 2013 Hvis klarlakken er ok indenunder, bør du kunne gøre som du skriver med klarlak,,,

For døren skal jo alligevel slibes ned under alt klarlak, hvis den skal omlakeres....

• #10   3. feb 2013 Ja, jeg vil nok prøve først - og går det galt er det jo alligevel samme arbejde at male hele døren. Det behøver ikke være suverent perfekt - bare bedre end helt uden klarlak.

Kommentér på:
klarlak, som skaller

Annonce