{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.462 visninger | Oprettet:

Glasblæsning. {{forumTopicSubject}}

Goddag derude i stuerne smiley
Jeg står med et større problem, jeg har nemlig nogen Porsche C2 fælge som jeg skal have glasblæst, så jeg kan få dem poleret.
Og så vil jeg høre om der er nogen venlig sjæle som kan glasblæse, i nærheden af Aars ?
Fælgene er pulverlakeret.
Håber der er nogen som kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glasblæsning.
  • #1   3. feb 2013 en anden mulighed du har er vidst du kender nogle med en dreje bænk så kan du få dem drejet af så alt lak og maling er væk og har helt frisk alu så er detbare og gå i krig og det vil være så lidt at man ikke kan se det alligevel

• #2   3. feb 2013 jeg er selv pulverlakerer og vi har også en glasblæser og tro mig, det blir langsommeligt og dyrt at glasblæse dem når der er pulver på, jeg ville sende dem til afstripning hvor de stripper alt malingen af og så glasblæse dem bagefter smiley Skriver det kun for din egen skyld, for har set et sæt fælge der var helt smadret fordi der skal blæses så meget for det kommer af så der kommer rynker i alu

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #3   3. feb 2013 Jeg har prøvet at skulle blæse original lak osv af fælge, fordi de skulle poleres... Jeg måtte give op, det nemmeste er at få det fjernet med noget kemi af en art, enten lakfjerner (nitromors) eller noget syrebad...

• #4   3. feb 2013 Mortensen - Mange tak for rådet. Jeg er nemlig ikke helt sikker på, om de er pulverlakeret eller hvad de er ?
    Men vil nemlig gerne have det poleret op, så de blev rigtig fede smiley

• #5   10. feb 2013 Hej jeg kan da prøve at blæse på dem så vi kan se om det er pulverlak eller hvad det er. Jeg kommer fra Brønderslev så det er jo ikke så langt væk. Du er velkommen til at droppe en fælg af så kan jeg prøve at se om jeg kan komme nogen steder med det.

Jeg ved at pulverlak er næsten umuligt at få af men jeg har hørt nogen snakke om at bremsevæske kan tage det af, men ved ikke om det passer ?

• #6   10. feb 2013 Nåe okay.
    Jamen det kan jeg lige finde ud af.
    Men det der er mit største problem, er at få dem høj glanspoleret. Det kan være du os kan hjælpe med det ? smiley

• #7   10. feb 2013 JEg kan ikke gøre det selv men kender en i Tårs der kan polere alu, kan lige prøve at høre ham ad.

• #8   10. feb 2013 Det må du meget gerne. Du må godt høre ham til, hvad han skal have for det osv smiley
    På forhånd tak smiley

• #9   10. feb 2013 Gør jeg lige. Kontakt mig lige over pb i morgen så ser vi på det smiley

• #10   10. feb 2013 glasblæse hvis det er pulverlakeret kan du godt glemme ! .. det er svært nok at slå af med stålkugler hvis det er malet ordenligt ...

det kan gøres med en sandblæsning hvis du giver fælgene en tur med en ukrudsbrænder så pulverlakken bobler op

• #11   10. feb 2013 Nu skriver manden jo at han ikke er sikker på om de er pulverlakket eller ej. Så jeg kan da i det mindste lige prøve at blæse på dem for ham så finder vi da hurtigt ud af det smiley

Og viser det sig så de er pulvermalede er der skam også måder at få det skidt af på smiley

Kommentér på:
Glasblæsning.

Annonce