{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.673 visninger | Oprettet:

Bredere dæk + udvidelse af skærmkant?? {{forumTopicSubject}}

Heey har lige et spørgsmål på hvor meget hjulene må stik ud af skærmkasserne før det ulovligt.

Man må i følge færselsreglerne have 15cm på hver side af et eller andet, men gælder det så også skærmene vil det sige at jeg godt må udvide mine skærme kasser yderlige 15cm så jeg får et dæk på 150mm+245mm=395mm og så 5cm+ ud af skærmkasserne.

Sådan har jeg forstået det at når man må have noget læs med som stikker 15cm ud fra bilen så må man vel også godt bygge sine skærme 150mm bredere uden politiet kan sige noget til det. Da jeg godt kan lide at det ser fedt ud når dækkende og self fælgende stikker ud på den anden side af skærmene. Men man skal jo self passe på inderskærmene der er jo plads til et hvis max. Men at man har fået smidt 345mm bagdæk på en E30 Hvordan har man lige gjort det uden at ændre inderskærmene.

Håber i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bredere dæk + udvidelse af skærmkant??
  • #1   26. mar 2013 dine dæk må ikke stikke ud udenfor skærmkasserne! men du må jo bygge din bil bredere med skærmene, og så sætte bredere dæk på, men ikke ud over skærmen.. og så er der lige sporvidden Midt-midt dæk der kun må ændres 20mm

Kommentér på:
Bredere dæk + udvidelse af skærmkant??

Annonce